Hallo modelvliegers van Nederland
Omdat ik steeds meer website's zie waar een soort van afspraak ding is wie wanneer waar gaat vliegen.
Het is jamer dat deze informatie versnippert, vaak als je ergens bent hebt je zoiets van had ik dat maar geweten.
Een paar voorbeelden:
<UL><LI>RCpilotenforum veel afspraken voor de regio Zwolle
<LI>3Dhelifreakz voor de regio Almere
<LI>Maar zo zijn er ook clubs met hun eigen forum.
<LI>Hier op het forum</UL>
sorry als ik hier mensen mee beledig want ik weet dat de forums anders zijn bedoelt maar zo gaat het er wel veel.
Eigen is dat jammer, nu heb ik het volgende idee opgezet, wie vliegt waar.nl het is gebaseerd op phpBB3 maar het is niet al forum bedoeld.
Het idee! :
Per provincie is er een forum
Daar onder liggen een aantal sub forums
Indoor voor indoor
Zo maar ergens voor wildvliegen
en dan per club (dit moet nog worden ingevult en de clubs kunnen zich aanmelden via het forum club aanmelding.
Je krijgt iets van dit in de draadjes http://www.heon.nl/phpBB3/viewforum.php?f=2
Het is geen kennis forum maar gewoon een forum waar je kan aanmelden wie wanneer waar gaat vliegen zodat andere dat ook kunnen zien en je zo kan beslissen waar je gaat vliegen.
Dus geen concurentie van modelbouwforum maar een aanvulling op.
Graag hoor ik ideeen en tips hoe nu verder, hulp is welkom.
gr Remco
Omdat ik steeds meer website's zie waar een soort van afspraak ding is wie wanneer waar gaat vliegen.
Het is jamer dat deze informatie versnippert, vaak als je ergens bent hebt je zoiets van had ik dat maar geweten.
Een paar voorbeelden:
<UL><LI>RCpilotenforum veel afspraken voor de regio Zwolle
<LI>3Dhelifreakz voor de regio Almere
<LI>Maar zo zijn er ook clubs met hun eigen forum.
<LI>Hier op het forum</UL>
sorry als ik hier mensen mee beledig want ik weet dat de forums anders zijn bedoelt maar zo gaat het er wel veel.
Eigen is dat jammer, nu heb ik het volgende idee opgezet, wie vliegt waar.nl het is gebaseerd op phpBB3 maar het is niet al forum bedoeld.
Het idee! :
Per provincie is er een forum
Daar onder liggen een aantal sub forums
Indoor voor indoor
Zo maar ergens voor wildvliegen
en dan per club (dit moet nog worden ingevult en de clubs kunnen zich aanmelden via het forum club aanmelding.
Je krijgt iets van dit in de draadjes http://www.heon.nl/phpBB3/viewforum.php?f=2
Het is geen kennis forum maar gewoon een forum waar je kan aanmelden wie wanneer waar gaat vliegen zodat andere dat ook kunnen zien en je zo kan beslissen waar je gaat vliegen.
Dus geen concurentie van modelbouwforum maar een aanvulling op.
Graag hoor ik ideeen en tips hoe nu verder, hulp is welkom.
gr Remco
Laatst bewerkt: