Wijzigen van oudere topics

Sleurhutje

Forum veteraan
Ik zou graag binnen een aantal van mijn bouwverslagen de URL's naar de plaatjes aan willen passen in verband met het wisselen van provider. Echter kan ik deze topics niet meer editten bij gebrek aan een EDIT knop. :( En nu....?

Denk dat je daarvoor het 'kwalijk bericht knopje' kan gebruiken, nieuwe links daarin zetten zodat een mod ze kan kopiëren en in de desbetreffende post kan plaatsen.

Nah, zo kwalijk is dat niet. Ik zal één van de mods even vragen hoe en wat. ;) :thumbsup:

Wel jammer want zo gaan een hoop plaatjes verloren in topics. Blijft altijd een hekel punt. Maar dacht, laat ik het eens netjes doen en al mijn topics nalopen en corrigeren.

En jij denkt dat een mod al je plaatjes gaat zitten corrigeren?

Cruiwagens, corruptie en connecties :)

Ik weet weinig/niets van html maar is het wellicht mogelijk om op de oorspronkelijke locatie een verwijzing (vertaling van link) naar de nieuwe locatie te plaatsen?

Misschien als je de database op textniveau kunt editten wel maar voor een mod betekent het iedere post editten.....

Ik weet weinig/niets van html maar is het wellicht mogelijk om op de oorspronkelijke locatie een verwijzing (vertaling van link) naar de nieuwe locatie te plaatsen?
Nee Ron, helaas niet. Het eerste stukje verdwijnt. Dus van bijvoorbeeld http://oude.server.com wordt het dan http://ietsmet.nieuw.nl. Alles daarachter als /mapje/folder/plaatje81.jpg blijft hetzelfde. Het blijft jammer dat je ondanks goede contacten na 20 jaar afscheid moet nemen van een provider om prijstechnische redenen (meer dan 400% te duur na overname).

Misschien als je de database op textniveau kunt editten wel maar voor een mod betekent het iedere post editten.....
In de belangrijkste gevallen betreft het slechts twee topics waarin alleen in de eerste post een enorme lading aan foto's m.b.t. een bouwverslag die ook voor anderen behulpzaam kan zijn. Dus dat valt te overzien. :D

Betreft o.a. deze bouwbeschrijving-rc-powers-f1-hydro-3d

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja , dat wil ik ook al tijden lang. Mijn "grote" draadje is als een naslag werk voor mezelf (en anderen) maar veel plaatjes links zijn verloren gegaan.
En nee ik vraag niet of de moderator zoiets wil doen, maar als ik zelf weer (tijdelijk ) alle posts kan editten dan kan ik het zelf weer in orde maken.

Steven.

Hierbij wil ik de mod(s) bedanken voor het aanpassen. Hulde en respect. Super bedankt, namens de mede-forummers. En ook goed om te horen dat proactief ook andere topics worden aangepast.

bedankt.jpg

Back