Wijzigingen wedstrijdkalender F5J

Discussie in 'F5J' gestart door PH_AJH, 3 jul 2014.

  1. PH_AJH

    PH_AJH Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    12.151
    Locatie:
    away
    Heren,
    De wedstrijd van 31 augustus zal gehouden worden in Oosterland (Zeeland) en niet in Hoeven.
    Tevens is er een reservedatum toegevoegd; als er nog een wedstrijd uit valt hebben we een inhaalwedstrijd op zaterdag 11 oktober, en dat zal dan waarschijnlijk in Hoeven zijn.

    Dus
    zondag 31 augustus Oosterland (Zeeland)
    Zondag 28 september Soest
    Zaterdag 11 oktober reserve als één van bovenstaande wedstrijden uitvalt.
     
  2. soarer

    soarer

    Lid geworden:
    18 mei 2011
    Berichten:
    334
    Locatie:
    Groningen
    Hoi,

    Per saldo dus 1 wedstrijd minder dan de bedoeling was? Of ben ik te enthousiast op de kalender wezen krassen.

    Groet en een fijne vakantie tot in Zeeland.

    John
     
  3. PH_AJH

    PH_AJH Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    12.151
    Locatie:
    away
    Er stonden 5 wedstrijden op de kalender, 1 is er afgelast. Dus ja, dan hou je er 4 over. Als er nog eentje wegvalt proberen we er een reserve bij te plakken zodat we toch op 4 wedstrijden komen. Bij 4 wedstrijden heb je ook 1 schrapper.
     
  4. e.rukkers

    e.rukkers

    Lid geworden:
    24 mrt 2005
    Berichten:
    1.263
    Locatie:
    wichmond
    En waarom niet een 5e inplannen?
     
  5. soarer

    soarer

    Lid geworden:
    18 mei 2011
    Berichten:
    334
    Locatie:
    Groningen
    :confused:

    Maar we hadden bij het begin van het seizoen toch een reservedatum?
    En ja, we zijn van de gunst van de organiserende vereniging afhankelijk.

    Wees gerust, maak er geen punt van, maar begrijp de redenatie / communicatie niet.



    John
     
  6. PH_AJH

    PH_AJH Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    12.151
    Locatie:
    away
    nee, die hadden we niet
     
  7. F3J-Karel

    F3J-Karel

    Lid geworden:
    24 sep 2008
    Berichten:
    562
    Locatie:
    Hengelo
    wedstrijd kalender

    Jarenlange ervaring in het samenstellen van de wedstrijdkalender voor F3J heeft geresulteerd in 2 reservedata, de eerste halverwege het seizoen en dus nog voor de vakanties en de tweede na de laatste geplande wedstrijd.

    Dan weet iedereen van te voren waar hij/zij aan toe is, natuurlijk is het dan nog wel de vraag of de organiserende club het ook kan of wil.
     
  8. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.964
    Locatie:
    Eibergen
    Ik plande altijd 5 wedstrijden en dan kon er 1 uitvallen dat is de afgelopen 2 jaar ook goed gegaan, vorig jaar hebben we alleen Zeeland op nieuw ingepland na de afgelasting maar dat was puur omdat ik vond dat de zeeuwen ook een thuis wedstrijd moest hebben omdat ze altijd zover moeten rijden.
     
  9. PH_AJH

    PH_AJH Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    12.151
    Locatie:
    away
    Zo is het dit jaar ook. Er stonden (en staan) 5 wedstrijden gepland maar er is er nu al 1 uitgevallen. Vandaar een reservedatum voor als er nog eentje niet door kan gaan.
    Dus kalm aan mannen, er is feitelijk niks nieuws. Behalve de mogelijkheid een herkansing te doen als we onverhoopt maar 3 vliegdagen hebben.
    En daarmee ook niks anders dan wat Karel zegt.
     
  10. Willem P

    Willem P

    Lid geworden:
    21 okt 2006
    Berichten:
    1.975
    Locatie:
    Hoeven/ Oudenbosch
    Door de vakantie zie ik nu pas dit draadje waaruit ik kan opmaken dat de bestemming is gewisseld.
    Ik heb zowel voor 31 augustus als voor 11 oktober toestemming om te vliegen op "ons" veld. Wellicht zou allebei de datums ook geen probleem zijn en een extra inhaalwedstrijd ook niet.
    Het is helemaal aan jullie om hier in te besluiten.
    Omdat ik geen geschikte kist heb voor deze wedstrijden bied ik aan om een deel van de organisatie te ondersteunen.

    Ik volg deze discussie en zie wat er besloten wordt.
     

Deel Deze Pagina