3 306cab Guest 14 jul 2008 #1 WiK modelle speedboot (meer foto's) Wie o wie kan meer info verschaffen over onderstaande speedboot +/- 70cm. Ik heb de lege romp liggen..en was benieuwd of hier nog wat leuks van te maken is ?????? gr. Rick Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2008
WiK modelle speedboot (meer foto's) Wie o wie kan meer info verschaffen over onderstaande speedboot +/- 70cm. Ik heb de lege romp liggen..en was benieuwd of hier nog wat leuks van te maken is ?????? gr. Rick
r-s racer 14 jul 2008 #2 Die heb ik ook nog liggen! Alleen dan in het wit. Ik weet verder ook niks over de boot.
A Academy Guest 14 jul 2008 #3 MMMhmmmm, Stel je zelf de vraag. 1. Waterdicht? 2.Goede staat? Als dat goed is Bouw er Hardware in. En Varen maar! Grtttz Kasper
MMMhmmmm, Stel je zelf de vraag. 1. Waterdicht? 2.Goede staat? Als dat goed is Bouw er Hardware in. En Varen maar! Grtttz Kasper
jaimy 14 jul 2008 #4 kasper was het altijd maar zo simpel. maar een slecht varende romp wil niemand geld in steken. rick plaats is wat meer foto's van de boot . graag van alle kanten en een beetje heldere foto's. daarna kunnen we je wel verder helpen. greetz jaimy
kasper was het altijd maar zo simpel. maar een slecht varende romp wil niemand geld in steken. rick plaats is wat meer foto's van de boot . graag van alle kanten en een beetje heldere foto's. daarna kunnen we je wel verder helpen. greetz jaimy
3 306cab Guest 30 jul 2008 #5 meer foto's jaimy zei: kasper was het altijd maar zo simpel. maar een slecht varende romp wil niemand geld in steken. rick plaats is wat meer foto's van de boot . graag van alle kanten en een beetje heldere foto's. daarna kunnen we je wel verder helpen. greetz jaimy Klik om te vergroten... Dank voor reactie, heb inderdaad niet veel zin om geld uit te geven aan iets wat als een baksteen blijkt te varen... hierbij een paar extra foto's Alvast bedankt voor de info!!!
meer foto's jaimy zei: kasper was het altijd maar zo simpel. maar een slecht varende romp wil niemand geld in steken. rick plaats is wat meer foto's van de boot . graag van alle kanten en een beetje heldere foto's. daarna kunnen we je wel verder helpen. greetz jaimy Klik om te vergroten... Dank voor reactie, heb inderdaad niet veel zin om geld uit te geven aan iets wat als een baksteen blijkt te varen... hierbij een paar extra foto's Alvast bedankt voor de info!!!