S
sheriff
Guest
Hoihoi,
Ik ben nieuw hier, heb me zojuist aangemeld hiero.
Ben Chris 22 jaar omgeving Nijmegen.
Zit al een tijdje ermee in mn hoofd dat ik een onroad rc wagen wil aanschaffen die op brandstof loopt.
- Te besteden startbudget: liever niet veel meer dan 300€
- Auto moet mogelijkheden hebben om in toekomst wat dingen aan te kunnen passen.
- Camber en caster enzo af kunnen stellen moet sowieso mogelijk zijn.
- Wil niet bij een club gaan, zal ik dat voorop even zeggen. Trekt me totaal niet.
- Auto alleen gebruiken voor het bekende industrieterrein-gebeuren.
- Ready to ride voor de voorafgenoemde prijs (dus met de noodzakelijke dingen brandstof/failsafe/gloeiplug(gen)/extra set(jes) banden etc.
Het liefst zou ik de auto willen kopen in de buurt van mijn woonplaats, dus in de buurt van Nijmegen / Venlo (woon er tussenin een beetje) maar weet hier geen winkels.
Bedankt alvast voor een reactie!
Ik ben nieuw hier, heb me zojuist aangemeld hiero.
Ben Chris 22 jaar omgeving Nijmegen.
Zit al een tijdje ermee in mn hoofd dat ik een onroad rc wagen wil aanschaffen die op brandstof loopt.
- Te besteden startbudget: liever niet veel meer dan 300€
- Auto moet mogelijkheden hebben om in toekomst wat dingen aan te kunnen passen.
- Camber en caster enzo af kunnen stellen moet sowieso mogelijk zijn.
- Wil niet bij een club gaan, zal ik dat voorop even zeggen. Trekt me totaal niet.
- Auto alleen gebruiken voor het bekende industrieterrein-gebeuren.
- Ready to ride voor de voorafgenoemde prijs (dus met de noodzakelijke dingen brandstof/failsafe/gloeiplug(gen)/extra set(jes) banden etc.
Het liefst zou ik de auto willen kopen in de buurt van mijn woonplaats, dus in de buurt van Nijmegen / Venlo (woon er tussenin een beetje) maar weet hier geen winkels.
Bedankt alvast voor een reactie!