Wil leren vliegen ,maar de club reageerd niet op mijn mail

Ok, ik wil sinds kort leren vliegen, eerst wil ik simpel beginnen met een Wind Spirit elektro vliegtuig, maar nu heb ik de dichtsbijzijnde vliegclub (enkhuizen) gemailt met de vraag of ik met mijn vliegtuig welkom was.
Er word echter niet op mijn mail gereageerd.

Baal hier echt van :?

Zijn er nog andere mogenlijkheden om te leren vliegen?

Als je belt naar die club dan stel je je ff voor (aan de telefoon) en zeg je watvoor een vliegtuig je hebt en dan vinden ze dat je intresse heb. Want niet iedereen belt :?

Gr. kelvin

P.S. je hoeft niet mijn advies op te volgen :wink:

onze club heeft geen telefoon 8)
neej als het weer goed is moet je volgende week zondag even komen
dan zijn er wel mensen die je kunnen helpen..
ik geef je morgen weinig kans
m.v.g Marijn

misschien heeft die club een paar leden die bij jouw in de buurt wonen. De leden staan misschien op een site van de vliegclub. dan vraag je gewoon een keer of je langs kan komen. :)

Suc6 :D

Gr. kelvin

khad net m'n bericht geplaats en een lid plaatse net een bericht voor me. Ik hoop dat marijn je verder kan helpen :idea:

Gr. kelvin

pizaboer zei:
onze club heeft geen telefoon 8)
neej als het goed weer is moet je volgende week zondag even komen
dan zijn er wel mensen die je kunnen helpen..
ik geef je morgen weinig kans
m.v.g Marijn

Morgen heb ik DierenAmbulance :)
Ik kom volgende week wel even denk ik.
Kan je ongeveer vertellen hoe ik vanuit Hoorn moet rijden met de auto ?
De route beschrijving op het foldertje wat ik gekregen heb (via Fox Modelbouw te Blokker) word ik niet veel wijs uit.

Maak een afspraak met iemand van de betreffende club. Altijd handig. Sta je niet in de kou te wachten op iemand die mss pas laat in de middag komt oid.

Email is leuk, bellen is beter!

Groeten,
Gerben

Een club Hé, zal de naam van de club waar ik wel eens ben geweest voor informatie maar niet noemen. Wat een zooitje kapsones daar. :evil: Daar ga ik dus echt niet betalen om m'n vrijetijd door te brengen. Helikopters zijn daar zowiezo niet welkom. :mad:

klinkt bekend..........................

Waar ik nu langdurig gastlid ben staat er een regel dat maar 10% helivlieger mag zijn. Tevens geld dat als je vaste vleugel en Heli wil vliegen je extra contributie moet betalen. Ik ga dus niet met mijn heli naar de club. Ook zijn er voor de helivliegers gezette uren waarin hun mogen vliegen. Samen met de vastevleugel of ertussendoor mag niet, men is bang voor ongelukken en lange wachttijden ivm het hooveren.

Ben benieuwd hoelang ik met mijn 3d toestellen nog mag hooveren..............................

Theo Coenen zei:
klinkt bekend..........................

Waar ik nu langdurig gastlid ben staat er een regel dat maar 10% helivlieger mag zijn. Tevens geld dat als je vaste vleugel en Heli wil vliegen je extra contributie moet betalen. Ik ga dus niet met mijn heli naar de club. Ook zijn er voor de helivliegers gezette uren waarin hun mogen vliegen. Samen met de vastevleugel of ertussendoor mag niet, men is bang voor ongelukken en lange wachttijden ivm het hooveren.

Ben benieuwd hoelang ik met mijn 3d toestellen nog mag hooveren..............................

Dat is haast vragen om op eigen houtje ergens zomaar op een weiland te vliegen, rare club zeg

ik krijg steeds meer een zure smaak in mijn mond van dat clubje waar theo vliegt, wat een rare snuiters daar zeg, gatverdamme

Gammapooka zei:
Dat is haast vragen om op eigen houtje ergens zomaar op een weiland te vliegen, rare club zeg

Laat het woordje 'haast' maar weg uit deze zin. Er is inmiddels toestemming van een grondeigenaar. :D Nu maar hopen dat de afstand ver genoeg is.

Moet je behalve toestemming van de grondeigenaar ook geen toestemming van de gemeente hebben ?
Kan het mis hebben maar ik dacht dat ik dat ergens gelezen had op het forum.

Hoi,

Ik zit op een club in de buurt van Oud-Beijerland. Het is een leuke een gezellige club. Ze hebben me met het bouwen van m'n vliegtuig volledig geholpen. Zelfs met het inlopen van m'n motortje hebben ze me geholpen. Dat is toch leuk. Wij hebben op de club ook helivliegers die er ook vliegen. Ze zitten er niet om te springen, maar ze zijn welkom. En als er een heli vlieger de lucht in gaat moet de vliegtuigen uit de lucht zijn, maar dat is geen probleem bij ons. Ik ben er bijna een jaar lid en ik heb een goede indruk van de club gekregen.

Ik wou dit ff zeggen dat er niet alleen slechte clubs zijn :? , niet dat jullie dat zeggen maarre... :wink:

Club site ----> www.modelvliegclub.hoeksewaard.nl

Back