wil niet sturen

• Topicstarter Topicstarter brandoneenink
  • Startdatum Startdatum
B

brandoneenink

Guest
hallo"

ik heb een graupner radicator nitro,maar als ik mijn zender aan zet wil die niet sturen hij krijgt geen contact met de auto(ontvanger). ik denk zelf dat er wat met de ontvanger is, ik heb alles geprobeerd.weet een van jullie wat hier mee aan de hand is

alvast bedankt

brandon eenink

Laatst bewerkt door een moderator:
Lege accu/batterijen?
Als de gas/rem servo het wel doet, moet je de servo stekkers eens omdraaien.
Doet de stuurservo dan nog niks, dan is hij wss kapot.

M'n kristallen bol is vandaag wat beslagen...

Zonder gekheid, met de informatie die je geeft kan niemand iets. Om iets zinnigs te kunnen zeggen is veel meer informatie nodig, zoals heeft het ooit gewerkt, wat voor zender en ontvanger is het, welke accu's worden er gebruikt, hoe laadt je de accu's.

Samenvattend, s.v.p. veel meer informatie.

hallo"

ik heb hem vandaag gekocht 2dehands hij is super maar hij loopt nog niet want er moet eerst een nieuwe gloeiplug komen.dus ik dacht ik zal even kijken als die stuurt.maar dat doet die niet of is dat logisch?

brandon eenink.

Als het niet werk, dan is het niet zo "super". Iets gebruikt kopen dat je niet hebt zien werken is erg onverstandig.

De motor heeft niets met de besturing te maken. die behoort hewoon te werken.

hallo"

ik ga morgen even naar de modelbouw winkel en dan hoor ik het wel.
hij heeft maar 5 uurtjes gelopen dus oud is die niet
maar ik zeg het morgen ook wel even hier.

OMG !!!!!

Men koopt iets 2e hands en hij doet het niet.... En volgens de verkoper perfect in orde.... Als die al met een kapotte gloeiplug komt heb ik toch twijfels bij de status van de motor. "Maar 5 uurtjes gelopen" op een te arme afstellen kan ook einde levensduur betekenen.

jullie krijgen het van mij te horen.hij had een gloeiplug op accu maar door het even stil staan is die kapot gegaan maar ik ga morgen naar de winkel en dan hoor ik het wel verder

Back