een mooie locatie in apeldoorn? wat dacht je van de tuin bij paleis het loo...
lekker rustig, weinig kinderen die over het veld rennen, en je krijgt zeker aandacht van de media...
Gedaan! HEERLIJK! naast de oprijlaan geloof ik, een mooi gebied omsingeld met bomen, heli gevlogen. Er schijnt iemand met een zagi daar ook te komen.
niemand die je daar wegstuurt als je geen lawaai maakt.
Ik vlieg soms wild, het is ook mijn bedoeling veel wild te gaan vliegen de komende weken, oefenen voor een F3A wedstrijd met een ~2,5Kg electro bak.
Ooit 2 electro zweefvliegers tegen gekomen om mijn vaste plek, was aan het heli vliegen samen met Robin (robinio forumnaam).
Ik vlieg naast de Terwoldseweg
to: 52.228934,6.00287 - Google Maps
Hier ga ik het veld in, daar loopt nu een pad tussen die 2 kleuren veld, zoiezo is er een hoop anders geworden. 1keer aangesproken door de politie maar ik kon gewoon verder vliegen.
Als je er als niet geïnformeerde kijkt naar de armc dan is het een goed draaiende 40jaar oude, groeiende vliegclub die al 20jaar geen veld heeft.
Ik heb er alle vertrouwen in dat de man die voor ons strijd om een veld bij de gemeente er alles aan doet, Machiel als je dit leest,

!
Maar ik zou er geen geld op inzetten dat we volgend jaar vliegen, het kan zo zijn maar zekerheid is er niet.
Moet je dan niet meer vliegen in omgeving Apeldoorn, ik denk van niet. Elke keer 45min rijden naar de vmvc is ook niet echt wat. Zeker als dat veld de helft van de tijd niet mag.
Maar in je eentje vliegen is veel minder leuk dan met meerdere. Ik ben er van overtuigd dat ik dan ook allang met de hobby gestopt was.
Lijkt me leuk een keer samen te vliegen. Maar dan moet je er wel tegen kunnen dat ik het woord electro een aantal keer zal laten vallen, zeker als je meer dan 10 keer tegen die propeller moet slaan.