wil wat info over de Piccolo v2 vlieg eigenschappen

• Topicstarter Topicstarter P@trick
  • Startdatum Startdatum
P

P@trick

Guest
Hey,

Nu de heli behoorlijk wat keren uit de lucht is gevallen zijn er een hoop dingen aan vervanging toe.
Nu zag ik de piccolo v2 voor 95€ met motors dus opzich lijkt dit me wel wat. Heeft iemand hier al ervaring mee en zijn er eigenlijk voordelen vliegt hij veel beter of blijft dat redenlijk gelijk.

Als ik jou was zou ik zo lang mogelijk doorvliegen met je bestaande beestje. Je bent net pas begonnen dus waarschijnlijk ga je hem nog vele malen crashen. gewoon een industrieverpakking Bison secondelijm aanschaffen voor 7€ en je kan weer een tijdje voort!

M'n Hummingbird is al zo verschrikkelijk gemarteld en nog vliegt hij. Moet hem nog even repareren van mijn laatste crash (op 6 meter hoogte tegen de dakrand geknalt en vervolgens beneden op de stenen geklettert.)

Weet zeker dat de jouwe nog prima te reparen valt. "gevaarlijke" onderdelen zoals rotorbladen, niet lijmen. Die moet je gewoon vervangen.

Zal eens een foto posten van m'n huidige humminbird :lol:

Op de plaatsten met de pijltjes is die al tig keer gebroken. (of nog steeds gebroken, moet ik nog lijmen)

De canopy is al helemaal een bij-een geraapt zootje scherven met dikke tape :lol:
afb7131.jpg

afb7132.jpg

Hmm daar zit wat in maar het landings gestel in kapot en lijmen kan wel maar dan met iets van epoxy ofzo.

Ik zat dus naar die v2 tekijken met een klik bare landings gestel en alles is een beetje verbeterd dus leek me wel wat. heb ik ook meteen weer reserve motors ;)

Die arme Hummingbird....

Oh en.... PAARSE servos?! 8O Het moet niet veel gekker worden.

Mooi hè? Past beter bij de roze canopy :lol:

Hmm heb net even op Runryder gekeken over die V2.
Zelfs daar is nog weinig tot niets over te vinden. Hij is zelfs nog nergens te koop daar (behalve bij Icarus zelf dan).
Dus ik denk dat je hier weinig mensen zal aantreffen die hun vlieg ervaring met de V2 kunnen delen met jou.

Ziet er wel goed uit die v2. "Adjustable pitch" Dat is handig :)

Back