Wild hawk vliegtuig

• Topicstarter Topicstarter jsk
  • Startdatum Startdatum
hey mooi dat je eindelijk je wild hawk hebt ik hoop dat je er veel plezier van hebt :)

en heb je er al mee gevlogen of ga je dat alleen op de club doen

Leuk piko ik ben er tot nu toe tevreden mee. Nee vandaag ga ik (hoperlijk) De maiden vliegen op de club en als ik dan al kan vliegen ga ik vanavond allen vliegen en als ik het niet kan ga ik volgende week weer.

Nog 1 dingetje. Dave powers (die al die filmpjes maakt van vliegtuigen waaronder ook de hawk) Zegt in een aflevering dat de vliegtuig silly een vliegtuig is na de wild hawk. Ik kon dat toestel niet vinden in nl tot nù. Ik heb hem gevonden met de zelfde moter zelfde gewicht zelfde spanwijte en lengten. Dus het zelfde toetsel allen een andere kleur dit is de link
mjspeelgoed.nl (powered by CubeCart) op WinkelSLIM.nl, r/c thunderbird#

Dit is de link van deze powers over het toestel
ExceedRC 3CH Slope Diver Review - RCPowers Forum

Dus ik denk dat dit toestel nummer 2 word. (Wel pas als ik de hawk door heb) Meschien moet ik hem vragen voor mijn verjaardag dat duurt dan nog wel even maar dan heb ik de hawk goed door.

Ze hebben wel de zelfde`moter er zo maar de 2de is wel sneller sportiefer en gewoon 1 gradje moeilijker

Dat klopt ja. Een mx minimag of mentor is ook erg cool allen de prijs staat me weer niet zo van die toestellen. Als ik een nieuwe wil is dit mijn buget 150 euro en hij moet weer rtf zijn

Ik denk niet de de maiden vandaag komt meschien vanavond als het wat minder waait

hmmmm. "Silly" is alleen maar een Engelse uitdrukking... Dave Powers had het in de clip over de 3-Channel Slope Diver van Exceed RC.

3380y1.jpg

Ik zou zeggen eerst maar eens vliegen met de WH... en daarna overstappen naar een 4 channel trainer, in ieder geval eentje met rolroeren anders kom je nog niet verder :-)

Dan kijk ik wel vedder.

Bij de vlieg club waar ik lid wil worden hebben ze gras als landingsbaan (Hoe verassend) maar wel kort en goed gemaaid. Kan de wild hawk daarop stijgen of kan dat niet op gras. Als het niet kan zou het dan helpen als ik grootere willen er op zet of maakt dat weinig uit.

Kan de wild hawk ook op zijn kop vliegen en in een filmpje zag ik dat hij een rol maakte maar wel de versie die ik heb dus niet opgevoer of 4-ch gemaakt of een stereke moter de roll zag er ook niet echt heel net uit maar dat is dus ook mogerlijk. Vedder vroeg ik me ook af wat voor stunts hij kan

De Wild Hawk heeft een te zwakke motor voor gras.:-(
Een brushless motor upgrade zal goed genoeg zijn om op te stijgen vanaf het gras.;-)

Oke bedankt

Nu hoop ik dat woensdag de maiden word maar niks is nog zeker. Ik vraag me af in hoeveel uur de mesten de wildhawk/easystar hebben leren vliegen.

woensdag word het niet bepaald lekker vliegweer dacht ik. Dinsdag, donderdag en vrijdag zien er beter uit.

hoeveel tijd je nodig hebt om te leren hangt vooral van jezelf af en van je ervaring op de simulator.

Dat klopt ja. Zoals ik al vaker zij is helaas mijn usb poort kapot dus ik kan allen met het toetsen bord oefenen. Dan moet ik even kijken voor morgen meschien

Ik ga straks maar weer bellen donderdag moet ik savonds in de buurt zijn van de club hoperlijk komt dan de maiden. Wat is eigenlijk beter de easystar of de wild hawk

Back