Wildvliegen in twente

Mocht ik vanmiddag in de gelegenheid zijn, dan probeer ik erbij te zijn.
Heb ik wel even een vraagje: is er op die vlieglocatie de mogelijkheid om de auto kortbij de vliegplek te zetten?
Of moet de auto ergens staan waarna er nog honderden meters moet worden gelopen alvorens te kunnen vliegen?
Hoop hier graag een antwoord op te krijgen aangezien ik de locatie niet ken en graag wil anticiperen op het meenemen van het aantal Multicopters
Het kunnen vliegen 'vanuit de auto' of dat al de spullen vanuit de auto eerst mee moeten worden gedragen naar de vliegplek scheelt namelijk nogal een slok op een borrel indien er meer spullen meegaan.
Vr gr E

Vanaf de parkeerplaats naar het veld is wel een stukje lopen. Maar we mogen ook op het recreatiepark zelf vliegen en dat is vanaf de parkeerplaats nog geen 10 meter. Ik denk dat het veld zo'n 100 tot 200 meter lopen is. Ben zelf nog nooit op dat veld geweest dus weet het niet exact. Wellicht tot vanmiddag

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi.
Bedankt voor je reactie.
Helemaal duidelijk.
Dan weet ik in elk geval waar ik aan toe ben.
Wellicht tot vanmiddag.
Vr Gr E

Geslaagde middag.

Wel wat schades maar mocht de pret niet drukken.

607ed0f53aa5a782b4b38b7560b3a296.jpg

Was gisteren inderdaad een geslaagde vliegmiddag.
De tijd vloog in elke geval ook om zowel letterlijk als figuurlijk dus dat zat wel snor.
Heb een aantal mooie Multicopters mogen zien vliegen en dat is altijd zeer vermakelijk om mee te maken.
Is weer eens iets anders dan de geijkte You Tube filmpjes waarop van alles te zien is, maar vaak net effe anders en niet echt om het zo maar te zeggen.
Toestellen van andere piloten in real live te mogen zien vliegen en bekijken is tig keer leerzamer dan welk filmpje van het internet dan ook.
Was ook nog eens best wel goed vliegweer ondanks het af en toe opstekende windje.
In elk geval wel voor herhaling vatbaar en de volgende keer zou de opkomst best groter mogen zijn.
Hoeft geen Soesterduinen te worden waar voorheen een man of 20 stonden, maar met een man of 10 zou het net effe wat leuker worden vind ik.
Met name de diversietijd aan verschillende toestellen neemt dan toe en dat is ook zeer plesant.
Fijne zondag en maandag voor degenen die net als ik vrij zijn opdat er met dit mooie zonnige en droge Paasweer flink genoten kan worden van onze toestellen.
Vr Gr E

En dat heb ik weer gemist :)
Sinds van de week de eigenaar van een Yuneec Q500.

Volgende "meeting" ben ik van de partij haha :)

Zelf ben ik nu wat aan het testen op het nieuwe industrieterrein in Enter (De Elsmoat).
Staat nog bijna helemaal leeg en is 1 minuut vanaf de snelweg (hoek snelweg en N347). Zelfs Google Maps heeft er nog geen wegen gelegd :)

1e testmovie voor de liefhebbers: https://youtu.be/1ElgmoaimS8

En dat heb ik weer gemist :)
Sinds van de week de eigenaar van een Yuneec Q500.

Volgende "meeting" ben ik van de partij haha :)

Zelf ben ik nu wat aan het testen op het nieuwe industrieterrein in Enter (De Elsmoat).
Staat nog bijna helemaal leeg en is 1 minuut vanaf de snelweg (hoek snelweg en N347). Zelfs Google Maps heeft er nog geen wegen gelegd :)

1e testmovie voor de liefhebbers: https://youtu.be/1ElgmoaimS8

ik zou maar oppassen daar ik ben wel 1 keer aangesproken door de politie omdat te dicht bij was bij auto weg n387 en snelweg A1 :(

ik zou maar oppassen daar ik ben wel 1 keer aangesproken door de politie omdat te dicht bij was bij auto weg n387 en snelweg A1 :(

Ben zeer benieuwd op welke regels ze dat willen gaan gooien dan.
Die confrontatie durf ik wel aan.
Sowieso nog wel een stukje van de snelweg.
Btw: de N387 ligt in Groningen ;-)

Ligt natuurlijk wel aan de hoogte die je vliegt.
En laten we eerlijk zijn, alles ligt naast 80 en 50 wegen.
Mijn eerste tegenvraag zou zijn waar hij me dan wel graag ziet vliegen.

Ben zeer benieuwd op welke regels ze dat willen gaan gooien dan.
Die confrontatie durf ik wel aan.
Sowieso nog wel een stukje van de snelweg.
Btw: de N387 ligt in Groningen ;-)

Ligt natuurlijk wel aan de hoogte die je vliegt.
En laten we eerlijk zijn, alles ligt naast 80 en 50 wegen.
Mijn eerste tegenvraag zou zijn waar hij me dan wel graag ziet vliegen.
ik bedoel natuurlijk n347

In Twente vliegen, dan doe ik graag mee! Heb nu een 450 size H-quad en een tricopter waar ik mee vlieg. Ben nu een nieuwe H aan het bouwen en denk ook aan een mini (250)

Ik houd dit topic ook in de gaten,
Vlieg een zelfbouw quad van +-50 cm diagonaal afstand tussen motoren.
Tevens een dji f450 frame liggen waar fpv op gebouwd gaat worden.

Zou dus graag een keer willen komen kijken en wat vliegen.

Ik houd dit topic ook in de gaten,
Vlieg een zelfbouw quad van +-50 cm diagonaal afstand tussen motoren.
Tevens een dji f450 frame liggen waar fpv op gebouwd gaat worden.

Zou dus graag een keer willen komen kijken en wat vliegen.
Nou dat kan wel eens hoor. Woon zelf in Delden, waar zit jij?

Overigens, weet iemand waar het goed wild vliegen is in Twente? Vlieg zelf wel eens op de Dalmeder maten (zo heet het geloof ik) bij Hengelo; is een woonwijk waar nog gebouwd moet gaan worden. Er ligt al wel wat asfalt hier en daar en geen kip in de buurt.

Heb ook wel op wat omzoomde veldjes in het Twickel gevlogen maar toch wat teveel bomen er om heen. Anders toch eens een boer vragen of we op zijn land mogen vliegen.

Ben ook lid van de TRMC maar op dit moment helaas geen goede toegang tot het oude veld en nog geen bericht over het nieuwe...

Laatst bewerkt:
Herman ik heb je vanmiddag een berichtje gestuurd voor een whatsapp groep waarin we we weleens afspreken.
Wellicht kun je even op mijn bericht reageren dan kan ik je daar in toevoegen.

We spreken wel eens af in Almelo, maar ook wel eens bij de ikea.
Mocht je een mooie locatie weten kunnen we daar ook wel eens komen.

Groet.

Ik vlieg nu een Runner 250 van walkera. Leek mij een interessant model om FPV te vliegen. Vlieg momenteel nog LOS.

Hello jongens,

Ik zou graag een keer met jullie willen vliegen, nieuwe vliegers leren kennen in deze regio.
Ik hoor graag wanneer er weer een meeting is.
Groeten

Mensen stuur mij anders een PB met je 06 nummer en dan voeg ik je toe aan de whatsapp groep voor "Wildvliegen in twente"
Groet,
Jerry

Back