wildvliegers omgeving bilthoven?

vinnygogo

Forum veteraan
zijn er hier in de omgeving bilthoven toevallig wildvliegers? ik ben namelijk nog op zoek naar een geschikte plek..

alvast bedankt! vincent

Ik weet niet wat je precies vliegt, maar 's avonds op een doordeweekse dag vloog ik regelmatig met mijn zwevers op de Soesterduinen. In het weekend en met heel mooi weer is het vaak te druk en naar mijn mening iets te gevaarlijk, maar vele andere momenten een prima plek. Helaas woon ik nu meer in het westen van het land en is het nu helaas te ver weg.

daar ben ik geweest, was daar vande week met een degene van mc modelbouw. ook daar de kist gemaidenen. ga waar schijnlijk ook wel een keer vaker mee en misschien word ik wel lid. alleen is dat ruim16 km dus om op me fiets te reizen beetje veel. dus zoek ik een vledje in de buurt waar ik zo nu en dan met mooi weerk ook ff kan vliegen.

alleen is dat ruim16 km dus om op me fiets te reizen beetje veel.

Als ik naar mn vliegclub wil dan is dat ook een ruime 17 km fietsen. Je moet toch wat overhebben voor je hobby:).

Met de kleine electro kistjes ga ik gewoon op een weilandje in de buurt vliegen (gewoon op google maps/earth rondkijken bij je huis:))

@ bdoets: ik weet wel ongeveer waar het is, maar was meer van op welke plek op de soester duinen hij vliegt;)

@fabianvzwol: maar het is toch zo je toestemming moet hebben van de landeigenaar?
had eht al bij een groot weiland gevraagd, maar mocht helaas niet omdat ze het lieten groeien om te maaien en dan wouden ze niet dat het kapot gelopen werd...:(

andere mensen nog locaties?

@vinny,

Ik gebruik gewoon openbare locaties hoor:), gewoon grote (Speel)grasvelden in de buurt bijvoorbeeld, kwestie van goed rondkijken:). Ik vlieg dus niet op priveweilanden oid.

ok bedanknt voor de tip. zal is kijken,maravolgens mij zijn er hier in de buurt niet veel van die velden, maar ga iig ff kijken!

Back