Wildwaterbaan / Splash bouwen.

• Topicstarter Topicstarter Briantje
  • Startdatum Startdatum
B

Briantje

Guest
Hoi.

Ik ben net nieuw hier, Dus zal ik zo beleefd wezen me eerst even voor te stellen. Ik ben Brian, 13 jaar oud, En woon in Landgraaf (Z-Limburg).

Ik ben van plan een wildwaterbaan oftewel splash in de tuin te bouwen.
Mijn idee is om een vijver te maken, En daar 2 houten balken in terecht te laten komen, Waarover dus een soort van "wagentje" rijdt. Ik maak dus ook geen lift, Ik trek het wagentje telkens met een kabel terug omhoog.
Mij vraag is nu dus of jullie ideeën hebben om het nog beter te maken.

1: Het is naderhand wel de bedoeling dat je er ook echt in kunt, Dus het moet niet al te klein worden.

WELKOM!
Vooraleer er aan te beginnen zou ik zeker alles goed uittekenen, berekenen, bekijken wat de kosten zijn, toestemming vragen, ruimte,...

mvg
Maarten

Hoi.

Ik ben net nieuw hier, Dus zal ik zo beleefd wezen me eerst even voor te stellen. Ik ben Brian, 13 jaar oud, En woon in Landgraaf (Z-Limburg).

Ik ben van plan een wildwaterbaan oftewel splash in de tuin te bouwen.
Mijn idee is om een vijver te maken, En daar 2 houten balken in terecht te laten komen, Waarover dus een soort van "wagentje" rijdt. Ik maak dus ook geen lift, Ik trek het wagentje telkens met een kabel terug omhoog.
Mij vraag is nu dus of jullie ideeën hebben om het nog beter te maken.

1: Het is naderhand wel de bedoeling dat je er ook echt in kunt, Dus het moet niet al te klein worden.

Ik neem aan dat jullie een grote tuin hebben....?

ergens heb ik het vermoeden dat we in de maling genomen worden..

op zn belgisch: hij zit met onze voeten te spelen....

ergens heb ik het vermoeden dat we in de maling genomen worden..

op zn belgisch: hij zit met onze voeten te spelen....

Ja, dat dacht ik ook al... 1:1 sjonge dat word groot en duur...

Gr. David

Ps. is het dan nog MODELbouw/SCHEEPSbouw

Laatst bewerkt:
[mod]
Weliswaar komt er water bij je idee, maar een "wagentje" heeft wielen.
Een schip niet. Bovendien zit je hier in de scheepsMODELbouw-hoek.
En daarom ben ik zo vrij om dit te verplaatsen naar 1:1.
Daar graag verder. (En vergeet vooral niet bij je ouders te vragen hoe goed hun ziektekostenverzekering is.)
[/mod]

hier heb je vast een id voor je baan

voor deze moet je dan nog even sparen

Laatst bewerkt door een moderator:
Leeftijd 13, je moest eens weten wat ik allemaal wou bouwen toen ik 13 was en uiteraard weinig gerealiseerd dat zal hierbij het zelfde geval zijn

dan had je ook is moeten zien wat ik allemaal deed .
ik geef even een paar voorbeelden: van een brandblusser een hoge druk kanon maken.
Aan fietst banden slingeren en je dan laten vallen of eerst die banden in de boom hangen en dat uit de boom in het water laten vallen.

Back