Wilga tek ongeveer 2.5 m

Discussie in 'Tekeningen' gestart door guusbaselmans, 28 sep 2018.

  1. guusbaselmans

    guusbaselmans

    Lid geworden:
    18 jul 2014
    Berichten:
    47
    Locatie:
    Lommel
    Hoi heeft er iemand een tek van een wilga ongeveer 2.5 m ik wil hem overnemen als het kan grt guus
     
  2. Olaf Joest

    Olaf Joest

    Lid geworden:
    23 nov 2016
    Berichten:
    29
    Locatie:
    D-Wermelskirchen
    ... ik heb een oud bouwplan van de Wilga 2 in houtconstructie. De blauwdruk kan aan de grootte worden aangepast.
    Ik kan het plan ook afdrukken en verzenden.

    Olaf
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. guusbaselmans

    guusbaselmans

    Lid geworden:
    18 jul 2014
    Berichten:
    47
    Locatie:
    Lommel
    Hoi Olaf een beetje laat gereageerd maar toch wil je me het planafdrukken dat zou ik heel mooi vinden dan heb ik van te winter weer wat te doen alle kosten worden vergoed guus baselmans pieterbreugheldreef 49 lommel belgie guus.baselmans@gmail.com grt guus
     
  4. nico v kooten

    nico v kooten

    Lid geworden:
    2 nov 2003
    Berichten:
    2.727
    Locatie:
    Middelburg (zeeland)
  5. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Guus, je kunt beter je persoonlijke gegevens verwijderen voor je identiteit gestolen wordt. Je kunt deze veilig versturen via een conversatie.

    En om te voorkomen dat de spamrobots je e-mail adres vinden, kun je beter je e-mail adres helemaal verwijderen en vervolgens een creatief verminkte versie plaatsen: blabla apestaart ziggo nl, of zoiets. Niet bewerken, want anders blijft het onderwater toch leesbaar.
    Berichten/titels kun je gedurende twee dagen na plaatsing wijzigen, daarna zijn ze bevroren. Na die periode kun wijziging aan moderatoren vragen middels klik op Meld onder betreffende (openings)bericht.

    Conversaties versus profielposts
    PB = privé bericht, op dit forum heet het conversatie. Je start een conversatie met een gebruiker door te klikken op foto'tje of naam van de betreffende gebruiker, er opent een klein venstertje en daarin klik je op start een conversatie.
    Of je start een conversatie/PB door rechtsboven op een pagina te klikken op Postvak In → Conversaties → Start Nieuwe Conversatie.
    Je kunt ook via profielposts communiceren, door op iemands gebruikerspagina te berichten te plaatsen, maar die berichten zijn openbaar op jouw @guusbaselmans profielpagina, iedereen kan ze lezen, en meedoen.

    Notificaties/meldingen
    Voor privébericht/conversaties/discussies kent het forum een paar handige opties zodat je o.a. antwoorden in discussie niet meer over het hoofd ziet. Je kunt een e-mail notificatie en/of een scherm-melding krijgen bij ontvangst van een reactie/privébericht/conversatie/post. Dit kan ook bij aantal andere forum-gebeurtenissen, zoals reacties in een discussie waarop je geabonneerd bent. Erg handig, je ziet niets meer over het hoofd :)

    E.e.a. is in te stellen door rechtsboven op je gebruikersnaam te klikken, daar zijn de diverse instellingen, ietwat onhandig, verdeeld over
     

Deel Deze Pagina