Bedankt allemaal, ik heb weer wat te zoeken! By Conrad hebben ze alleen elektrische, maar zeer redelijk geprijst. De pest is alleen, ik haat die molentjes. Ze gaan altijd vast zitten met zand of zout ed. Murphy’s Law werkt altijd. Daarom zoek ik iets wat niet electrisch is en niet draait, het balletje dus!
Maar ik zal verder kijken in de Gouden Gids.
Cropduster,
Het is prima vliegen hier. Hier is een link naar wat fotootjes van Israel, en een paar vliegvelden.
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?s=&threadid=131736&highlight=israel
Weinig regen, 10 maanden per jaar mooi weer, bijna geen wetgeving (kan in principe vliegen waar je wil, zolang je maar geen geluid last/schade aanricht, of gevaarlijk doet). Ik vlieg zelf een standaard Unicorn (electrisch) in een weiland, of slope soar aan de kust. Maar mijn zoon vliegt een Dazzler met een OS 0.46. De club heeft naast een natuur reservaat (wilde Irissen) op de parkeer plaats een asfalt baan aangelegd en daar wordt nat gevlogen. De club heeft een website, maar die is in het Ivriet, dus ik denk niet dat je daar veel kan zien. Toevallig was er vorige week iemand met een Cropduster met een Saito 4takt. Als ik ooit nat ga vliegen moet het 4takt worden.
Gerard,
Ik woon in Netanya, aan de kust, waar het “rustig” is. En tot nu toe heb ik geen enkel probleem gehad met Internet Leveringen. Het overgrote deel van Israel is betrekkelijk rustig. Je ziet op het nieuws alleen de onrust, maar nooit de rust. Trouwens, in Spanje, Ierland, Engeland, Bali, Bolivia enz, enz is het rustig? Maar dit wordt politiek, en dat hoort hier niet.
Ik zal de gele gids verder afzoeken, beginnend met de namen die jullie me hebben gegeven. Bedankt!