Winkels of club's in Belgie ?

Kent er iemand soms modelbouw winkels of club's in België (om preciezer te zijn in de buurt van Aarschot) ??
Liefst winkels die electro auto's van tamiya verkopen !

Ik denk nu niet dat zijn vraag zo ongepast was, ten eerste vraagt hij naar winkels in de buurt van Aarschot, En ten tweede vraagt hij naar winkels die Tamiya verkopen.

Winkels die Tamiya verkopen zijn er niet zo heel veel, De albatros in Muizen is waarschijnlijk de dichtstbijzijnde voor u (op de steenweg van Leuven naar Mechelen een 5-tal km voorbij het sas van Kampenhout richting mechelen). Deze verkoopt wel de kits maar kan maar zeer moeilijk aan individuele stukken komen (Ik heb er al eens meer dan een jaar op 2 assen moeten wachten).
Echter, dat probleem is algemeen voor Tamiya in België, stukken zijn zeer moeizaam te krijgen, dat is dan ook de reden dat zo weinig winkels in België nog Tamiya verkopen.

Wil je sneller tamiya onderdelen, kan ik alleen maar http://www.tamiyaparts.co.uk aanraden, als je daar besteld heb je dikwijls de stukken binnen de week in huis.

Ik heb ook de grootste moeite een club te vinden in regio Mechelen.

Een Off-road club (voor m'n savage, nitro dus)... niet te vinden (ja, in Mol is er één maar dat is nu niet echt naast de deur)

Een heli club, of op z'n minst een vliegclub waar heli's zijn toegestaan, ook (nog) niet tegen gekomen...

Ik denk dat België op dit gebied toch wel wat achter is :?

Back