Winter-Projecten

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Anonymous, 11 okt 2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Aan welke projecten gaan jullie werken in de winter (deze periode tot het racen weer begint!)

    Ik ga beginnen met een Corally Sp12M omtebouwen , en er komt waarschijnlijk brushless in.. (of iig een 6 Turns motor :)) Om mee te doen aan de speedrun, voor de rest.. Daar ben ik nog niet over uit , maar elke wagen die ik heb krijgt iniedergeval een nieuwe kap (behalve de mini) 8)
     
  2. remie

    remie

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    1.296
    Locatie:
    Velden (Nederland)
    Dit is mijn projectje :lol:
    [​IMG]

    [​IMG]

    het is een tamiya tg10 mk1 met een 3.5cc force motor 8)
     
  3. Ik blijf gewoon doorrijden hoor :p
     
  4. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    ik ga mij zelf naar een binnenbaan verhuizen.
    ook ga ik verder met collums schrijven
    alles mag ook weer een poets beurt krijgen
    ik ga nog meer gewicht van me auto halen
    en voor de rest... tja wie weet ga ik nog een projectje maken. heb nog geen denderende plannen

    Groet Robo
     
  5. Kees1988

    Kees1988 Guest

    M´n broer is van plan om in de winter, als er dik genoeg ijs ligt om te schaatsen, spikes te maken in een setje oude bandjes. En dan dus op het ijs te gaan rijden. Of ik dit ook goed vind weet ik nog niet. Het is tenslotte ook mijn auto. Verder blijf ik ook wel gewoon doorrijden.
     
  6. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    1 keer plaatsen is genoeg hoor kees :)

    spikes heb ik ook een keer gemaakt, ik heb 2 bakjes punaises gekocht en deze diagonaal en dus kruislings door me banden gestoken, daarna een dikke en stevige insurt, en om de band zelf wat schilders tape tegen het uit scheuren, werkt goed, je hebt alleen onwijs onder stuur. maar het is leuk om te doen

    wil je dit nu zomers ook hebben, dan kun je PVC moffen kopen van de maat (ik dacht) 52 mm
    en dan een klein beetje vijlen en dan om je velg heen schuiven, je kunt dan op alsfalt rijden en dan lijkt het als of je op ijs rijd :D

    Groet Robo
     
  7. cooper

    cooper

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    4.177
    Locatie:
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    Ik ga.... enkele indoor races doen bij nuclea in Mol m'n 1e competitie...
    afstellingen zoeken etc.
    misschien een Iwaver kopen van de Sint....
    en aan men vliegtuigen werken :)

    ohh en studeren was ik bijna vergeten :D
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    En hoe rijdt dat nu :lol:
     
  9. remie

    remie

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    1.296
    Locatie:
    Velden (Nederland)
    nou het rijd best fijn.
    lekker veel power onderin :lol:
    an de top is niet zo denderend hoog.
    er zit nu ook geen versnellingsbak want daar zijn de tanwielen van kapot.
    en de koppeling is niet optimaal want die zitten omgedraaid omdat deze waren afgebroken.
    en nu is de trekstarter ook kapot :(
     
  10. Kees1988

    Kees1988 Guest

    ok, ik zie het. ik zal er 1 van de 2 even verwijderen. Want 2 dezelfde berichtjes hebben we natuurlijk ook niks aan. :wink:

    edit/

    Ik kan hem niet verwijderen.
     
  11. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    maar ik wel...

    winterprojectjes.....men autotjes weer helemaal tip-top maken...
     
  12. mijn winterprojecten

    - een STEVIGE caravan maken want de vorige was niet echt je van het

    -geld verdienen voor een 1:18 offroad

    - betere schans maken, ben DOOR me oude heen gereden

    ronnie
     
  13. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    Mijn winterproject... eigenlijk een verlaat najaar project aangezien ik al ben begonnen voor het eind van de vakantie. Maar dat terzijde...

    Ik ga het volgende maken voor mijn HPI micro rs4:
    -Onderplaat ontwerpen en maken uit radioplaat materiaal. (ontwerpen is al een tijdje klaar, nu nog goedkoop aan printplaat materiaal komen)
    -Radioplaat ontwerpen waar de accu's worden geklemt zegmaar en waar alles netjes op past maar toch zo laag mogelijk ligt. (moet nog ontworpen worden ivm bodemplaat)
    -Lekker goede en sterke accu's erin rammen en een Graupner 480BB erin.

    Dan is hopelijk de micro snel genoeg naar mijn smaak. Tja je raakt verwend als je je NMT te snel maakt :D

    Later, Thomas
     
  14. Dirk Jan

    Dirk Jan Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 apr 2003
    Berichten:
    3.548
    Locatie:
    Veenendaal
    Mijn 'winterproject' is een half jaar op stage in Amerika. Al ga ik eigenlijk pas aan het eind van de winter. Ik ben zeker van plan daar een auto te kopen. Allereerst kan ik natuurlijk niet een half jaar zonder mijn hobby en ten tweede is het daar aardig goedkoper. Het wordt zeker weten een offroad brandstof, alleen wat precies ben ik nog niet uit.
     
  15. Guest

    Guest Guest

    zijn die dingen voor je savge of je NMT?
     
  16. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    Oops vergeten erbij te zetten, zal het aanpassen. Het is namelijk voor mijn micro :D

    [Edit] zie net dat het er wel bij staat, weliswaar niet in het begin van mijn verhaal, maar staat er toch echt in. In het vervolg wat beter lezen he ;)[/Edit]

    Groeten, Thomas
     
  17. Guest

    Guest Guest

    @nmt racer

    ik d8 dat je een micro ging kopen en dat je hoopte dat die snel genoeg zou zijn, omdat je je nmt zo fel getuned had :wink:

    groeten :D
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    Zou ook iets aan je aandrijving doen voordat die boem zegt :D
     
  19. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    mijn project is veel werken en geld verdienen omdat weer in mijn Xray te steken
     
  20. michel_rc

    michel_rc Guest

    tja ik zal wel moeten werken want ik zal toch op een of andere manier de kart competitie willen winnen :D

    en ik ga waarschijnlijk uit een oude printplaat een chassis maken weet allen nog niet op welke schaal :) :p
     

Deel Deze Pagina