Wish modellen?

Discussie in 'Historische Zeilschepen' gestart door Scyllar, 17 mrt 2021.

  1. Scyllar

    Scyllar

    Lid geworden:
    14 mrt 2021
    Berichten:
    73
    Locatie:
    Fijnaart
    Goedenavond!

    Nog 2 weken dan komt mijn eerste bouwdoos!

    Nu zit ik al een beetje verder te kijken, en vroeg me af of jullie ervaring hebben met modelboot pakketten via Wish?
     
  2. Paul Siemons

    Paul Siemons

    Lid geworden:
    16 sep 2002
    Berichten:
    1.059
    Locatie:
    Wommelgem, Antwerpen, Belgie
    Met modelbouw van Wish heb ik geen ervaring wel met een paar kleine dingen als USB sticks/ SD kaarten ..... nooit van mijn leven meer want het is crap!
    Wil daarmee niet zeggen dat jouw order niet brengt wat je ervan verwacht, kan meevallen ... fingers cross!
     
  3. Scyllar

    Scyllar

    Lid geworden:
    14 mrt 2021
    Berichten:
    73
    Locatie:
    Fijnaart
    Haha zekers!

    Ik heb vaker wat op Wish besteld, en ben nog niet vaak teleurgesteld...

    Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn Wish Modelbootervaringen!

    Wel leuk als ik mensen hiervan up-to-date kan houden!
     
  4. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.836
    Locatie:
    Nootdorp
    Pas op dat je niet misleidt wordt . Hun site is gewoon gehacked en je krijgt niet wat je besteld hebt.
     
  5. Scyllar

    Scyllar

    Lid geworden:
    14 mrt 2021
    Berichten:
    73
    Locatie:
    Fijnaart
    Bedankt voor de waarschuwing. Tot nu toe he. Ik dan alleen nog mazzel gehad, want ik kreeg altijd wat ik bestelde.

    Maar ik hou jullie op de hoogte en anders zal ik een andere bouwdoos moeten kopen.

    Ik heb mijn zinnen nu gezet op het maken van deze boot, en wil daarna doorpakken naar andere schepen uit het VOC tijdperk.
     
  6. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.836
    Locatie:
    Nootdorp
    Het meeste wat ik daar heb besteld kwam ook prima aan. Was meest tuin gereedschap.
     
  7. JDS73

    JDS73 Moderator team

    Lid geworden:
    15 apr 2020
    Berichten:
    874
    Locatie:
    Den Bosch
    Dat klopt ... USB EN SD kaartjes moet je nooit bestellen op Wish, Aliexpress en Alibaba.
    Ze beweren dat ze sticks en SD kaartjes van 1 terra kunnen aanbieden voor 2 tientjes .
    Op YouTube staan hele reviews dat het de miskoop van je leven is.
    Als je werkelijk een SD kaartje kan vinden van 1 of 2 terra zal je er respectievelijk 350 en 500 euro voor moeten dokken(als je ze überhaupt vind want 1 terra is al zeldzaam) Maar dan heb je wel een goede snelle kaart van 150mb per seconde.
    Ik betaalde voor een 32gig Extreme kaart die in mijn Nikon D810 camera zit (95mb per seconde) 45 euro en daar had ik er 2 van nodig want mij camera heeft 2x een SD slot.

    Verder heb ik met Wish geen ervaring omdat ik daar heel veel negatieve reacties van lees.
    Wel heb ik met Aliexpress ervaring en die heeft tot nu toe alles geleverd wat ik besteld heb. En schuur en polijst papier is daar spotgoedkoop, 100 velletjes van 10x 25 cm korrel 1000 tot 7000 voor 8 euro. En hele goede kwaliteit en vooral heel veel aan klein gereedschap voor de modelbouw wat hier in Nederland 5x zo duur is.
    Ook heb ik hele goede ervaring met "Fasttech", maar dat is meer consumenten elektronica en vape spullen. Deze is ook Chinees en heeft ook alles netjes geleverd. En daar verkopen ze originele spullen en ook kopieën van producten(wordt duidelijk op de site aangeheven)
     
    Scyllar vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina