WK 1/10 en 1/12 in Nederland

Entreeprijs:
Voor MACH-leden: gratis
Voor niet-MACH-leden: € 3,00
Kinderen <12 jaar: (mits onder begeleiding) gratis

Je kunt ook nog lid van de MACH worden, als die €3,- er niet vanaf kan :-)

Vandaag zat er een grote groep schoolkids te genieten en die hebben echt geen entree betaald ;)
Aangezien het overal in Nederland al vakantie is zijn dit GEEN schoolkinderen. Ik ben bang dat de ouders van deze opvang kindertjes een heleboel meer dan €3,- betalen zodat hun kinderen nu GRATIS WK 1/12 zitten te kijken.

BTW Ben wel blij met deze begeleidende dames, dit zet de hobby en de MACH ook weer op de kaart bij de plaatselijke jeugd :-)

Zit ook op de tribune roodwit shirt.
Had ook al ben ik lid van de mach best 3 euro willen betalen,
Maar ik heb geen kassa gezien!!?

Over VRC..... de japanners waren idd verbaasd dat het dezelfde baan was als op VRC, die hadden dat niet verwacht en hadden er ook niet op getraind. Maar ja, wie rijdt er een ronde meer dan alle andere rijders? Maakt dus vrij weinig uit of je de baan op een beeldscherm hebt gereden of niet. Gevoel is in de praktijk totaal anders.

Heb ik toch iets héél anders gehoord dan jij :D

Het verhaal gaat de Team Yokomo namelijk vanaf VRC de baan 1:1 na hebben gebouwd in Japan om op te trainen... Maar da's de wandelgang, ik ben er niet bij geweest en mijn japans is te slecht om het bevestigd te krijgen van hun zelf haha...

Die Japanners hebben het vaker gedaan, een dergelijk verhaal heb ik in het verleden ook al van een offroad wedstrijd gehoord, dat ze zelfs er naar toe zijn gegaan en zandmonsters hadden genomen om de baan ook met ook de ondergrond na te maken.

hoe krijgen ze het ook voor elkaar... 4 hollanders in de E-finale (Robert, Martin, Joey en Julius), John staat wat lager en Jilles in de A, wordt leuk straks!

lollol, ik had dan ook een wat ander pasje om mijn nek als dat jij had, dan vertellen ze dus toch wat anders ;) aardige gozer die Masami he! zag dat hij wat nieuwe lijnen op een prototype voor je had gezet :D

Jazeker, echt een super aardige man die Masami. Absoluut niks op aan te merken, Oscar "Orion" Jansen trouwens ook hoor. Daar zaten we tegenover.

Ja die chassisplaat ja, erg gaaf. Die krijgt een lijstje van me en gaat aan de muur.

Het eerste deel zit erop, was een geweldig feest en een terechte winnaar.
Hij was gewoon 3 dagen de snelste..!!
Gaaf dat zo`n kerel op zijn 18de al 3 maal wereldkampioen is, het is duidelijk waar de klasse zit.
LRTues-NaotoTrophy-1.jpg

hoe krijgen ze het ook voor elkaar... 4 hollanders in de E-finale (Robert, Martin, Joey en Julius), John staat wat lager en Jilles in de A, wordt leuk straks!

Hebben we dat goed uitgekiend, of hebben we dat goed uitgekiend!
ik had het nog aan Jilles gevraagd of hij ook in de E wilde rijden, maar hij kon dat niet maken t.o.v. zijn sponsoren.... :p

Even over die 3 euro.
Een ieder die geweest is heeft kunnen zien hoe onwijs professioneel het is opgezet, en daar kunnen een heleboel clubs wereldwijd een puntje aan zuigen!.....

Alleen de 2e A finale was al meer dan 3 euro waard, en een ieder die die gemist heeft... gecondoleerd.....
Ik heb achteraf een tijd met Scotty Ernst* zitten praten, en hij vond deze finale de allermooiste die hij ooit heeft gezien....

Dus, tja, een ieder die er niet was... jammer, gemiste kans, voor de prijs van... 1 kop koffie op een terras.....

* commentator LiveRC, anybody?

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt door een moderator:
Heren, laten we afstappen van dat gemuggenzift over kleine details.
Er is altijd wel wat te zeuren, een ieder die geweest is heeft het naar de zin gehad.

Ooit nog eens een kennis gehad die zo gierig was dat hij elke ochtend voordat hij naar zijn werk ging, zelf even in de tuin ging staan blaffen, naar zijn mening spaarde hij hier een hond mee uit. Prima, ieder zijn ding.
Naar mijn mening is 3 euro voor zo`n "happening" niet duur, vind je dit te duur of heb je er principiële bezwaren tegen, blijf lekker thuis.

Volgens mij zijn we er allemaal wel over dat we van dat gezeik af willen en ons alleen nog maar gaan richten op leuke en positieve aspecten van de hobby. Het is soms even moeilijk, maar dat gaan we gewoon doen.

Ooit nog eens een kennis gehad die zo gierig was dat hij elke ochtend voordat hij naar zijn werk ging, zelf even in de tuin ging staan blaffen, naar zijn mening spaarde hij hier een hond mee uit.

:worship:

Echt Roy, waar haal je ze toch soms vandaan!

Back