WK 1/10 en 1/12 in Nederland

was een top-finale-dag, zeker de 2e A finale was één van de betere ooit. Geweldig om te zien en lekker warm met zijn allen op de tribune! Geloof alleen niet dat onze Japanse kampioen heel erg netjes reed in de laatste finale, dat zal Andy Moore toch met me eens zijn......

Ik begreep overigens dat de entree ook gevraagd werd om 'hangjeugd' buiten te houden, vandaaruit snap ik het wat beter. Zou het alleen jammer hebben gevonden als dat een drempel was geweest voor de vaders met kleine jongens die even binnen wilden lopen, kan een drempel zijn, maar ach, keuze is keuze, en begrijpelijk.

Verder een top evenement om te bezoeken, bekijken en om te horen hoe vrijwel iedereen het prima naar zijn zin heeft gehad. En nu buiten verder spelen ;-)

Laatst bewerkt:
Yep, de mensen die er niet waren moeten maar ff die sfeer die er hing proberen te proeven uit het filmpje...

Maar man man, wat onwijs gaaf zoiets mee te doen, vooral als je het voor elkaar krijgt om als 2e Nederlander te eindigen :mrgreen:

Het was een spannende race....Martin, gefeliciteerd met de eerste plaats in de E finale. :thumbsup:

Natuurlijk niet te vergeten, de 1 -2 -3
LRTues-Podium.jpg

Vergeet ook die 4 en 5 niet op deze foto Roy :mrgreen: LOL...

Martin, gefeliciteerd met je eerste plek in de E. Ook bij jullie erg mooie races en close racing. Die 2e A finale was werkelijk MIND BLOWING!!! Mijn hart zat in mijn keel.

Voor mij zit het WK erop als mechanic voor Robert Krens, ik ga lekker van mijn verdiende vakantie genieten (in eigen land). Iedereen die deze dagen voor het 1/12 WK mogelijk gemaakt heeft wil ik bedanken! Het was echt super allemaal! JOB WELL DONE GUYS!!!

@Robo: Thanks mate voor het vertrouwen en het vragen om dit te doen, it was my pleasure! :D

Oscar "Orion" Jansen trouwens ook hoor. Daar zaten we tegenover.

Ja inderdaad!

Voor mij zit het WK erop als mechanic voor Robert Krens, ik ga lekker van mijn verdiende vakantie genieten (in eigen land). Iedereen die deze dagen voor het 1/12 WK mogelijk gemaakt heeft wil ik bedanken! Het was echt super allemaal! JOB WELL DONE GUYS!!!

@Robo: Thanks mate voor het vertrouwen en het vragen om dit te doen, it was my pleasure! :D

Onwijs bedankt Joost. Jou hulp was echt super.

Al met al een prachtig evenement! Geweldig om eens mee te maken. Alles was ook erg goed geregeld door de Mach. Erg leuk om tegen zo'n hoog niveau te racen.
Mijn dank gaat zeker ook uit naar Jilles, Paul Ciccarello en Markus Mobers voor ondersteuning, maar ook Oscar Jansen! Allemaal heel erg bedankt voor deze onvergetelijke ervaring.

Groet Robert

PS: alle foto's zijn welkom ;-)

Heb er nog een aantal op de SD staan Robert. Die zal ik morgen eens op mijn gemak bekijken en dan stuur ik ze wel door naar je...

Ik heb helaas alleen de 1ste E finale gefilmd (bijna alle Nederlanders bij elkaar) maar geeft wel een goed beeld hoe snel het gaat.

Laatst bewerkt door een moderator:
De wedstrijden voor de klasse 1 op 10 worden gehouden op het circuit van de:

Model Auto Club Heemstede,
Cruquiusweg 43,
2102 LS Heemstede.

Het wedstrijdschema is als volgt:

Woensdag 25-07-2012: 15.00 uur – 19.00 uur: Vrije training.
Donderdag 26-07-2012: 08.00 uur – 17.30 uur:
18.00 uur – 20.00 uur: Trainingen.
Kwalificaties.
Vrijdag 27-07-2012: 08.30 uur – 20.00 uur: Kwalificaties.
Zaterdag 28-07-2102: 08.30 uur – 17.30 uur: Finales.

Entreeprijs:

Voor MACH-leden: gratis
Voor niet-MACH-leden: € 3,00
Kinderen <12 jaar:
(mits onder begeleiding) gratis

Gaaf Alexander!!!

Is het mogelijk dat ik dat filmpje digitaal kan krijgen??? Dat zou ik echt heel erg gaaf vinden!

Groet Robert

gister heerlijk in het zonnetje op de tribune naar de free practice zitten kijken op de MACH. Wederom erg gaaf om te zien hoe de toppers aan het testen zijn, 3x wisselen van een auto tijdens een 5 min practice is normaal tegenwoordig ;-)

Gaaf Alexander!!!

Is het mogelijk dat ik dat filmpje digitaal kan krijgen??? Dat zou ik echt heel erg gaaf vinden!

Groet Robert

Is geen probleem. Het is ca. 700mb weet niet of dat met e-mail gaat anders zet ik het wel op een stiky en spreken we een keer af op de HFCC om te copieren oid ?

Rankinglist free practice - Run: 1,2 - 1/10th IFMAR WC 2012 [1/10th]
Rank Licence Add. Driver Nat Club Rnd Endtime Heat
1 5091 Ataushi Hara JP JMRCA 35 10:23.821 2, 1
2 Thomas Pumpler AT 34 10:08.651 1, 2
3 2028 1986 Marc Rheinard DE 1/301 34 10:11.241 1, 2
4 John Bruins NL 34 10:11.799 1, 2
5 Juho Levänen FI 34 10:13.321 2, 1
6 D-6881 1992 Christopher Krapp DE Team Kyosho 34 10:14.147 2, 1
7 Jilles Groskamp NL MACH 34 10:15.506 1, 2
8 Vejrak Meen TH 34 10:17.463 1, 2
9 Hayato Matsuzaki JP 34 10:17.532 1, 2
10 Magnus Vässmar SE MK Eskil 34 10:24.321 2, 1

dagresultaten vrije training ( met 2 Nederlanders in de top 10 ! )

hier meer : Powered by RC-Timing

Rondes is WEL toegekend !!
wel goede vertellen Pieter.

alleen te laat doorgegeven aan mij en Markus.

ja helaas is het stop gezet, want het was EEN GROTE BENDE.

maar ze hebben het nu zo goed als onder de knie, dus vanaf morgen ( de dagen dat het telt) zal alles ( hopelijk ) beter gaan.
Goed is een groot woord, maar zeker beter.

WK electro 2012

Het WK electro 2012 zou een feestje moeten zijn wat helaas nu erg negatief in het nieuws komt. Hopelijk weet MACH als organisator de rijen te sluiten en met zn allen de problemen het hoofd te bieden.

Waarom ook al dat gedoe met de banden en het smeren en dan wel bandenverwarmers toelaten, enz....

Enkele dagen geleden mocht er toch ook gesmeerd worden pfffffff

Tja, als ik markus zijn tijden van de 6e serie optel kan je nooit een 39er rijden. Daar is t gemiddelde niet snel genoeg voor. Ik ben bang dat markus hier geen gelijk heeft gehad.

En de uiteindelijke 38er van de 6e serie is een van zn 2 beste en was dus plek 2 in de b terecht....

alleen te laat doorgegeven aan mij en Markus.

Hugo, als Markus het niet weet (hij die protest indiende) dan is het NIET toegekend. Buiten dat was de toekenning die ik hoorde ala "je krijgt je rondes maar niet je plaats in de A-Main" Yeah right ... oftewel je hebt gelijk maar helaas...

Niets ten onrechte over jou inzet Hugo.

Back