Met mijn V911 wilde ik wel eens helemaal de lucht ingaan tot de hoogste punt en dan gas ineens uit doen.
Als hij bijna de grond raakt dan gas weer volop dus kon ik mijn heli perfect opvangen.
Dit probeerde ik ook met mijn V912 (50 meter hoogte) helaas nadat hij viel pikte hij de gas niet meer op.
Ik zag de onderdelen door de lucht vliegen en kon er best wel om lachen
Maar toen ik mijn heli weer in elkaar zette was hij alleen maar aan het spinnen.
Toen begon het uitzoekwerk.
Gekocht:
- Moederbord
- Brushless ESC
Na aantal weken wachten (Banggood) bleek inderdaad dat bij moederbord het niet overleefd had waarschijnlijk was de gyro stuk. De helikopter bleek niet echt stabiel te zijn en toen ik hem achter thuis probeerde crashte ik tegen de schutting aan met als resultaat dat de achtermotor stuk was.
Weken heeft toen de heli op de kast gestaan toen ik weer opnieuw onderdelen ging bestellen.
Dit keer 3 nieuwe achtermotoren en nog wat kleine onderdelen die snel stuk gaan besteld
Uiteindelijk de helikopter weer gerepareerd maar hij bleef maar niet stabiel vliegen.
Deze week maar eens de as vervangen.
Volgens mij was het wel een beetje nodig
Wat denken jullie..... hij heeft nog nooit zo stabiel gevlogen
Ik kan nu zelf binnen vliegen. Waarschijnlijk heb ik de as al in begin iets krom gevlogen.
Sterker nog ik kan voor het eerst hoveren
Ben weer als een kind zo blij om mijn hobby weer op te pakken
Als hij bijna de grond raakt dan gas weer volop dus kon ik mijn heli perfect opvangen.
Dit probeerde ik ook met mijn V912 (50 meter hoogte) helaas nadat hij viel pikte hij de gas niet meer op.

Ik zag de onderdelen door de lucht vliegen en kon er best wel om lachen

Maar toen ik mijn heli weer in elkaar zette was hij alleen maar aan het spinnen.
Toen begon het uitzoekwerk.
Gekocht:
- Moederbord
- Brushless ESC
Na aantal weken wachten (Banggood) bleek inderdaad dat bij moederbord het niet overleefd had waarschijnlijk was de gyro stuk. De helikopter bleek niet echt stabiel te zijn en toen ik hem achter thuis probeerde crashte ik tegen de schutting aan met als resultaat dat de achtermotor stuk was.
Weken heeft toen de heli op de kast gestaan toen ik weer opnieuw onderdelen ging bestellen.
Dit keer 3 nieuwe achtermotoren en nog wat kleine onderdelen die snel stuk gaan besteld

Uiteindelijk de helikopter weer gerepareerd maar hij bleef maar niet stabiel vliegen.
Deze week maar eens de as vervangen.
Volgens mij was het wel een beetje nodig


Wat denken jullie..... hij heeft nog nooit zo stabiel gevlogen

Ik kan nu zelf binnen vliegen. Waarschijnlijk heb ik de as al in begin iets krom gevlogen.
Sterker nog ik kan voor het eerst hoveren

Ben weer als een kind zo blij om mijn hobby weer op te pakken
