Wolf K10 120span

Iemand enig idee waar ik nog een Robbe Hunter kan aanschaffen?Of het Mirage model?Zou een niewe kit willen vermits ik de mijne in friet heb gevlogen.Is wel terug geplakt maar heeft nu de vorm van een banaan.Redelijk krom dus.Zou dus de rc willen overplaatsten.
Iemand enig idee?Liefst shop in Europa.

TOPIC TITEL EVEN AANGEPAST !!!

Is wel leuk zo een forum hé.Vooral als er vragen zijn waar je mee zit en hulp verwacht van je collega's modelbouwer.

ah ma mijn weske toch, vinde ze nimeer :P

(waarom spreekt iedereen de wez ier aan lijk dat nen baby is? :lol: (nie dat ni zo is ze maja) :P (graptjen eeeh pol ;) ))

grtz

Is rubbish ... neem dan tenminste de BAE Hawk van Ultrafly....

Maar da vliegt NOG moeilijker dan uw Hunterke zenne Weske ... :oops:

Ma als ge de hawk bekijkt dan is het toch normaal gezien hetzelfde principe als de hunter?Sturen,draaien,stijgen,dalen met de staartvlakken?Of zie ik het voor de verandering terug verkeerd?

Rubbish?Diene Yak komt toch ook vandaar.Dus = ook rubbish?

Koop hem gerust als je wil , TE groot en TE zwakke motor ... UH hawk = underpowered tot en met ... veilig is anders ...

( lees alle amerikaanse fora er maar op na )

Ultrafly hawk = kleiner en weegt minder en is zeer nerveus ... is trouwens aileronmodel ...

Worrom moete gij PER SÉ een jet model hebben ?

Jets zijn nu eenmaal mijn achillepees.Kwil de hunter vervanger omdat het een tof dingsken is.Of natuurlijk als het nie anders kan de rc overbouwen in iets anders.Een voorstel?

guy5927 zei:
... vliegtuigadvies is recht evenredig met je skills ...

I've got skills man.You know I'm a fly guy.You dig :?:

De :sniper: is door de kerk.Het is geen Hunter of ander jet achtig toestel geworden.Maar een zagi.Met dank aan Simendewulf. :thumbsup:
Met de bedoeling de electronica over te gaan bouwen in de zagi.
Speed 400 als motor met aangesoldeerde motorregelaar.Maar ik denk wel dat ik er andere servo's moet gaan in plaatsen.In de Hunter zitte 2 Hitec HS 55 servo's .En ik denk wel dat deze wat te zwak zullen uitvallen.
Of zullen deze kunnen volstaan??

Vandaag via een kennis een Wolf K10 120 span gaan afhalen.De man had geen idee van de span van de vleugel.Na het meten van het een span werd dat 120cm.
Daar gaat men setup.
Ik had eerst in gedachte van er een speed 400 met motorregelaar aan te koppelen en als servo's Hitec HS 55.Heb deze setup nog liggen van een ander toestel dat gecrashed is.
Maar nu de vleugel in men bezit te hebben denk ik dat de speed 400 te zwak zal zijn en de servo's ook niet sterk genoeg om alles vlot te laten bewegen.

Iemand enig idee voor een setup?Motor?Fietsbel? Servos? Lipo? 3 cell 2200Mah?

ik vlieg met de BM2409-12A Brushless Outrunner 1570KV
servo HITEC hs 81
lipo 3 s 1700 ma
prop 8 x 4

voor : complete Motorkit voor Wolf K-10 vleugels =>120cm 56,00 EUR

dit is zonder lipo en de servokes?? maar wel een supercombo hoor wezze! ik heb em al zien vliegen:p en de moeite waard, veel beter dan de speed 400

Vliegen moet hij wel doen.Maar kaarsrecht de hemel in is niet echt nodig.Maar heb de vraag ook gesteld op het EPP forum.Zien wat die man daar denkt.

Dus,ik heb hier een budget van 50 €.Wie kan men K10 vliegend krijgen.Servo's heb ik al,2 gws mg servo's.Dus wat nog nodig?Lipo,motor,ontvanger en regelaar en 2 servoverlengkabels.
Ik vraag het hiet want ik heb geen reet verstand van electro.
Het is niet de bedoeling dat hij eindeloos verticaal gaat.

Back