Wookong aansluiten op gr24

de40d944130e6e960cd2bffe83db3ec0.jpg

Na een tijdje meegelezen te hebben ben ik erg enthousiast geworden, en nu zelf ook maar begonnen met de bouw van een multicopter.
Ik heb gekozen voor DJI F550 en Wookong M, met het bouwverslag van Psygho (Emil) ernaast verloopt het allemaal voorspoedig.
Het enige waar ik nu tegen aan loop is de aansluiting op de receiver gr24 van mijn mx20, het volgende heb ik al gedaan:
Wookong > gr 24
A > 1
E > 2
T > 3
R > 4
U >
X1 > PMU
X2 >
X3 >
Ik hoop dat iemand mij wil helpen op welke nummers ik de rest aan moet sluiten ?

dat maakt niet uit. ik zou u gewoon op 5 doen, x2 op 6 en x3 op 7. in de mx20 kan je dan bij control settings aan kanaal 5 6 en 7 een schakelaar of draaiknop toewijzen.verder staat in de manual wat u x2 en x3 is, en hoe in assistant etc instellen

@vinnygogo bedankt voor het snelle antwoord.

@Frank Ik was ook al een eind op de goede weg maar wilde het even zeker weten zodat ik het niet meer uit elkaar hoef te halen als het verkeerd zat. in de handleiding staat ook geen mx20.

Hallo,

Ik ben momenteel ook bezig met het aansluiten van de wookong op een GR24. Voordat ik hiermee begon was kanaal 6 op de GR24 bij mij de throttle en kanaal 3 de aileron of elevator (op de protos 500).

Groeten,

hoeft toch niet meer?
5.12 ondersteund ppm voor graupner
dus nog maar enkeldraads....
wel zender op summensignaal zetten 12 (via telemetrie kanaal)
ja kan dan nu ook de simpele GR16 nemen heb je ook 12 kanalen (met mx20)

hoeft toch niet meer?
5.12 ondersteund ppm voor graupner
dus nog maar enkeldraads....
wel zender op summensignaal zetten 12 (via telemetrie kanaal)
ja kan dan nu ook de simpele GR16 nemen heb je ook 12 kanalen (met mx20)

Maar geen failsafe (per kanaal) met de HOTT :( in PPM mode

Toen ik de TX calibration op PPM zette, flipte de assistant software. Op traditioneel is dit niet het geval. Hierbij was het wel noodzaak om de kabeltjes een aantal maal te verwisselen, maar dan is het ook goed.

Ja, nu wel. Ik weet niet of ik dat daarvoor ookal gebruikte (assistent 1.3).

Maar wat is de toegevoegde waarde van PPM?

Als ik daarmee niet de failsave kan gebruiken heb ik er nog niets aan.

Voor een Futaba R6008SP en andere dan HOTT, kunnen wel per kanaal failsafe op PPM setten. 'Voordeel'; maar 1 kabeltje.

Dus geen must om te gebruiken behalve als je Gimbal en Octo gaat gebruiken.

Laatst bewerkt:
EVen snel vraagje hierop aansluitend... voeding voor de GR-24 komt via de aansluitingen? Ofwel, je hoeft niet een aparte voeding aan te sluiten? Ik kom dit nergens tegen nl....

Back