Wookong geroosterd

Ik heb de mother of all fuck ups gedaan
+ en - omgedraaid van m'n lipo en aangesloten op m'n wookong
Main controller led brandt niet meer en de remote led ook niet. Pmu groene lampje wel. Zou de imu v2 en Gps ook stuk zijn?

Alles de prullenbak in?

Hoe kan je nou de + en - van je lipo's omdraaien? Als je gewoon gebruikt maakt van connectors als XT60, XC90, HC5 etc, dan is dat vrijwel onmogelijk!

Aaaiii dat doet zeer! Kan het niet zo zijn dat je PMU geroosterd is ondanks de led die wel brand. Miss iemand in de buurt die ook vliegt met een wookong kan je het testen..
Moet toch iets van beveiliging inzitten tegen kortsluiting oid.

mike top!

Ik ben erachter dat het de PMU is die geroosterd is. Heb de naza v2 pmu in een esc poort van de wookong gezet en de main controller lampje wordt weer groen. Wookong assisant ziet de wookong ook weer. Kan alleen niet de remote led testen. maar ga ervan uit dat die en de gps dan ook gewoon werken. PMU is kapot ondanks het groene lampje.

Iedereen bedankt voor het meedenken. ( op een enkele reactie na dan)

dan kom je nog goed weg.

al mijn reverse polarity avonturen hadden dezelfde uitkomst.

vuurwerk en prullenbak :D

Zo gaat iedereen wel eens de fout in [emoji85]. Hier de schade door onhandigheid: 1x immersion 600mw & 1x Fatshark cmos cam & een tang bij het verwijderen van een connector van een lipo. Tijd geleden alweer gelukkig...

Zo gaat iedereen wel eens de fout in [emoji85]. Hier de schade door onhandigheid: 1x immersion 600mw & 1x Fatshark cmos cam & een tang bij het verwijderen van een connector van een lipo. Tijd geleden alweer gelukkig...

Ja...de Tang! Leuke is dat...zelf ook 2x gedaan...lekker + en - tegelijk doorknippen. Gaf bij mij beide keren een flinke vonk, klap en gat in het ijzer van de tang:D:D

Back