Kevin 3D 4 dec 2009 #1 hallo, ik heb al een tijdje gekeniken maar hoe zet ik nou mijn woonplaats en leeftijd weer terug? KEVIN Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
hallo, ik heb al een tijdje gekeniken maar hoe zet ik nou mijn woonplaats en leeftijd weer terug? KEVIN
RCEFlyer In Memoriam 4 dec 2009 #2 ik zou eens beginnen in je profiel & gebruikerinstellingen te kijken ... Grtz, Menno
snowmansion 4 dec 2009 #4 Ja wel bij gebruikerinstellingen zie je linksboven aan wijzig je gegevens (profiel) daar kan ej het daarna invullen.
Ja wel bij gebruikerinstellingen zie je linksboven aan wijzig je gegevens (profiel) daar kan ej het daarna invullen.
Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan PH-SAM 7 dec 2009 #9 Maar je woonplaats doet het nog steeds niet.
M@arten 7 dec 2009 #10 het valt mij ook op dat je je leeftijd niet meer aan kunt passen, alleen nog maar of hij zichtbaar is of niet.
het valt mij ook op dat je je leeftijd niet meer aan kunt passen, alleen nog maar of hij zichtbaar is of niet.
Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan 10 dec 2009 #11 Neem contact op met de beheerder als je je geboortedatum wilt wijzigen. Klik om te vergroten... staat bij de opties. we gaan er van uit dat je bij je registratie gewoon de waarheid invult he
Neem contact op met de beheerder als je je geboortedatum wilt wijzigen. Klik om te vergroten... staat bij de opties. we gaan er van uit dat je bij je registratie gewoon de waarheid invult he