Woorden worden een link?

ruudxd

Forum veteraan
Hallo,

Ik heb er sinds gisteren last van dat bepaalde woorden blauw worden ( net als een link ).
Ook is dit klikbaar, en als je de muis er op houdt dan komt er een soort kleine advertentie.
Ik hoop dat het duidelijk is want het is een beetje moeilijk uit te leggen.
Ik heb dit bijvoorbeeld met het woord " kopen " .
Hebben meer mensen hier last van?
Ik bekijk het forum met Google Chrome.

Groeten,

Ruud

Ik heb dit bijvoorbeeld met het woord " kopen " .
Hebben meer mensen hier last van?

Even een test met kopen in de zin.
Nee, wordt geen link. Ik denk dat dit buiten MBF om gebeurt. Hoe? ik zou het echt niet weten. Wellicht dat anderen hier licht op kunnen laten schijnen.....

Groet,

Ad Bakker

Fijn hè, dat Google Chrome? :nooo: :( Is een eigenschap van Chrome die ongeveer elk woord probeert te linken aan iets dat ook in Google staat. :? :hammer:

Nog een kopen uitproberen, nu met Chrome.........niets.
Nu heb ik Google Analytics vroeger naar aanleiding van een andere discussie over traagheid van het forum uitgeschakeld. Ik weet niet of dat de reden is.

Groet,

Ad

Ik gebruik Chrome (zeer tot tevredenheid) en zie ook geen "kopen" link.
Volgens mij heb je gewoon een virusje. Gebruik je een viruskiller?

Nou, dan weet ik het ook niet.
Ik heb nu Avast er overheen lopen.

Bedankt voor alle tips!

Ruud

Ik zie het in dit topic ook ineens gebeuren:
[61173] koop-bouw-een-pro10-wgt-f1-keep-pancars-alive-79

Is niet mijn post, en ik werk met firefox
Als ik er op klik, opent mijn outlook met een nieuw mailtje
Dat is al sinds jaar en dag zo André, teksten met @ worden als e-mail adres klikbaar gemaakt gemaakt, www en http:// als internet adres.

edit: Alwin was me voor.

Ik heb ook wel eens reacties gezien met allerlei gelinkte woorden, tamelijk onzinnig, ook omdat ze dood waren. Ik vermoed dat dat het gevolg is van een copy/paste actie vanuit een andere editor.

Laatst bewerkt door een moderator:
hier ook niets.
lijkt dus dan toch een lokaal probleem...
start ad aware maar eens op zou ik adviseren.

Het wordt steeds gekker, ik heb het alleen in Safari, niet in Chrome en Firefox.....
Schiet mij maar in een......... ja, schiet me daar maar in!!!

Groet,

Ad

Bij Safari bleek dit op te lossen met een "advertising block" extensie. Het leek steeds gekker te worden, een heleboel gewone woorden werden omgezet naar links naar advertenties, die ook nog eens niets met dat woordt te maken hadden. Maar de block lijkt goed te werken.

Groet,

Ad Bakker

Back