World of tanks

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door marcelvries, 11 feb 2011.

  1. Boi

    Boi

    Lid geworden:
    4 jul 2010
    Berichten:
    779
    Locatie:
    gelderland
    leuk dat jullie je bij ons hebben aangemeld en hoop dat het een FUN tijd word voor jullie bij ons.

    @Eric, We zien je van zelf online komen.

    @Luuk, Gefeliciteerd als officieel lid en veel plezier

    @Maurits4, We helpen je wel op TS3 zodat we alles kunnen afronden.

    @iedereen, Iemand nog mooie een ervaring of nieuwe tank?
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2014
  2. driftman

    driftman

    Lid geworden:
    29 dec 2011
    Berichten:
    50
    Ha, boi

    Over ongeveer 1 week hoop ik weer online te komen. Dit komt o.a omdat ik nog toetsen moet maken. Ook heb ik de hellcat ingeruild voor mt25 wat toch wel weer leuker is.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  3. Synasthesia

    Synasthesia

    Lid geworden:
    11 jan 2010
    Berichten:
    682
    Locatie:
    Rotterdam
    Ik ben sinds kort een Duitse medium lijn gaan volgen naast de Japanse medium lijn.

    Van het weekend dan ook de VK3002D vrijgespeeld, bevalt ook weer erg goed.
    En begin gemaakt aan de grind voor de tracks, turret en gun

    Daarbij ook eens wat arty gaan spelen, ben op het moment bij de SU-5, opzich wel leuk voor de afwisseling :)

    Enige wat niet goed gaat is m'n winrate, weet niet wat iedereen heeft, maar het is echt dramatisch, aantal clanleden klaagden er ook al over.
    Zelfs in T8/9/10 zie ik zulke rare acties voorbij komen dat ik soms het idee heb een T1 battle te spelen samen met allemaal mensen die het voor het eerst spelen, dan zouden die acties namelijk te verklaren zijn, in de hoge tiers niet.
     
  4. Papsnoete

    Papsnoete

    Lid geworden:
    27 dec 2011
    Berichten:
    53
    Er zijn zeker ontwikkelingen. :) Ik heb de Wft E100 binnen. Leuke tank, maar je bent altijd main target! :(

    Daarnaast net de AT7 gekocht. Die is nog stock, dus kan daar nog niet veel over zeggen.

    Onlangs ook de M40/43 gekocht. Ik vind het 1 van de leukste arty om te spelen. Je kunt echt flink damage schieten. Dat is een blijvertje! Ik heb er toch al een aantal oneshots mee gehad.

    Verder kom ik veel credits tekort. Er staan nog een aantal tanks geresearched. oa, de su101, crusader, jagdpanther II.

    Verder ben ik onderweg naar de Leopard PTA, ST-I, 110, m50/53 en de chi-ri.
     
  5. Boi

    Boi

    Lid geworden:
    4 jul 2010
    Berichten:
    779
    Locatie:
    gelderland
    Zo te zien allemaal lekker bezig,
    Laatste tijd is het idd bagger met MM en speelervaring en wat de oorzaak is weet ik ook niet.
    Je doet hard je best en vervolgens faalt je team.
    Het lijkt er op dat de tegenstander steeds het beste team krijgt :p
    Maar goed ik ben eenmaal ook niet de beste speler en samen moet je het doen want je bent geen 1 men army.
    Daarbij hoor ik van mijn mede speler dat XVM het de laatste tijd ook laat afweten en steeds het tegenovergestelde voorspeld.
    Hij zegt maar zo rij met de spelers mee met de meeste potjes dan heb je de meeste kans tot de overwinning.
    Laat je persoonlijke rate lekker voor wat het is en speel je spel want zelfs als je goed je best doet word je nog uitgemaakt voor noob ook al sta je op het eind boven aan de lijst.

    Heb eindelijk me laatste kanon op de M38A1 Patton en hijs zeker Maus waardig want met een Pen van 168mm kom je goed door de zijkant heen.

    Betreft de arty's mijn vrouw heeft de M50/M53 en als ik haar die kogels zie lossen is niemand blij van de tegen partij :cool:
     
  6. Carnage15783

    Carnage15783

    Lid geworden:
    14 aug 2011
    Berichten:
    69
    Locatie:
    Rijen
    Ik volg altijd de meute en blijf dan een beetje op de achtergrond sniperen. Word elke keer noob en lafbek genoemd, maar sta 90% van de tijd wel in de top 3 van me team qua XP :rolleyes:

    Mm is idd bagger de laatste tijd, ze kregen het gisteren voor elkaar mij met een tier 8 T29 in een tier 10 battle te gooien :confused:
     
  7. Boi

    Boi

    Lid geworden:
    4 jul 2010
    Berichten:
    779
    Locatie:
    gelderland
    De T29 is een tier 7 maar dat maakt verder niet uit.
    Deze tank kan zich best goed houden in een tier 10 battle alleen je moet even anders gaan spelen.
    We kunnen met z'n allen blijven zeuren over de klote MM maar ik probeer er de laatste tijd toch wat van te maken.
    Persoonlijk ben ik niet meer zo bang voor een tier 10 tank.
    Het ziet er dan wel heel imposant uit zo'n tier 10 maar ga er maar van uit dat als ik met de tier 5 M24 Chaffee aan kom zetten zijn er veel tier 10 tanks die wel een keer extra om zich heen kijken.
    Wanneer ik in de struiken stil sta ben ik pas bij 50 mtr zichtbaar en heb hun al op 400 mtr al gespot. :vamp:
    Dan vertrouw ik op mijn team dat hun de schade toe doen.
    Wanneer er een paar manke tier 10 tanks rond rijden dan kom ik in actie en 9 van de 10 keer zijn ze de klos.
    En ja dat voelt zuur als je door een tier 5 word afgeschoten :p
    Zelf ben ik deze week ook nog afgeschoten door een AMX 13 75 toen ik in mijn M48a1 Patton reed. Oooww wat was ik boos :-x

    Keep the fun dan komen we er wel en laat vooral die XVM noobs kletsen en speel je spel.
     
  8. Carnage15783

    Carnage15783

    Lid geworden:
    14 aug 2011
    Berichten:
    69
    Locatie:
    Rijen
    Tier 7 idd :rolleyes:

    Vind dat XVM zo lomp, mensen beginnen al te gillen dat ze verloren hebben voor de battle is begonnen, want het ligt altijd aan een ander als je verliest. Degene die het hardste noob roepen zijn meestal de eerste die gekilled worden haha.

    Vind de MM wel irritant, maar probeer er altijd maar het beste van te maken, en anders als een gek scouten. Had van de week scout met mijn IS3 :p Had geen zin om met de tier 9 en 10 mee te campen, dus ben maar een stukje gaan rijden haha.

    Hoe je het ook draait of keert, het is en blijft een geniaal spel :banana:
     
  9. thijsco19

    thijsco19

    Lid geworden:
    28 jun 2013
    Berichten:
    295
    Locatie:
    Maasland
    Een side note, met tier 7 kan je niet in tier 10 komen zonder in een platoon te zitten met een tier 8 (+) tank. Je kan max je eigen tier +2 tegenkomen, uiteraard is het bij scouts anders.


    Maar heb nu al een tijdje wot niet meer aangeraakt. Begon me allemaal te vervelen, mede doordat MM niet lekker werkt. Speel voornamelijk tier 8, en sinds die laatste verandering dat de battle tier 11 (of was het 12) weg gehaald is is de tier 8 MM echt klote...

    Speel in plaats van WoT nu meer war thunder ground forces. Veel minder teamgebaseerd en realistischer.
     
  10. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    Grappig gisteren peloton met 3 man tier 8 en vandaag tier 6, 8 en 9 bijna alles gewonnen goede scores dus hier geen klachten beeld is weer scherper na de update helaas kom ik de nieuwe Kharkov map bijna niet tegen gave map :) Updaten was om onbekende reden een ramp (tevens nieuwe versie avast virusscanner) dus hele spel gedelete en opnieuw geïnstalleerd loopt nog steeds af en toe vast is hier ook een debugger voor te krijgen?
     
  11. Boi

    Boi

    Lid geworden:
    4 jul 2010
    Berichten:
    779
    Locatie:
    gelderland
    Mogelijk een probleem met je virusscanner?
    Heb ook een mede speler die sinds update 9.1 niet meer op TS3 en WoT tegelijk kan spelen.
    Hele boel loopt dan vast en heeft nog maar 2 FPS. :confused:
    Morgen is de test server 9.2 online, misschien die er even op zetten en even testen hoe die loopt.
    Tevens zou ik even je driver van de videokaart in de gaten houden.
    Mocht je nvidia hebben raad ik aan om NVIDIA gforce experience er op zetten.
    Verder blijft de pc wereld me verbazen met allemaal gekke problemen met het zelfde spel.

    Betreft het spelen, ik had gisteren ook een pracht dag met veel winst maar vandaag mocht het even niet lukken.
     
  12. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    Hoi Boi, die nvidia gforce experience zit er op maar als ik hun instellingen toepas op WOT dan blijfter een soort van vage krijttekening over, so much 4 that! Mijn fps zijn 25% gestegen naar gemiddeld 45 fps maar als ik sommigen al hoor jammeren over zakken onder de 60 fps....nog nooit gehaald! Mooi dat je regelmatig goed scoort daar doe je 't voor! Alleen die dombo's die je soms treft hè vanmorgen nog iemand die mij geheel afzeikte over mijn Löwe, rich premium boy (rofl ben 56 maar ok) en worthless stats enfin je kent dat soort psychopaten, enfin einde game bleek mijn damage 1800 en de zijne..lol 540...maar ok we wonnen in de laatste seconden en dat maakt het weer goed :)
     
  13. Forward18

    Forward18

    Lid geworden:
    18 apr 2013
    Berichten:
    219
    Locatie:
    Limburg
    Hallo allemaal.

    Ik zet namens onze clan dit op het forum om wat meer potentïele leden te krijgen.

    We zijn een gezellige clan met Tot nu toe alleen vaste members die veel met elkaar in teambattles zitten
    heb jij je tanks allemaal op orde en heb je tier 8 kom gezellig bij ons we hebben teamspeak server dus verplichten wij ook om ts te hebben en zodra je online bent op wot verwachten we ook dat je online bent op teamspeak voor de rest hebben we een vrij spel met zo nu en dan eens een bonuswedstrijd voor de leden stuur ons een pb en je krijgt vanzelf een invite groeten wildstyler


    Voor informatie of vragen neem gerust contact op met 1 van deze leden.

    marcovanrooy
    keesje1980
    zedd2221

    (dit zijn ook hun online namen)


    Mvg.Thomas (cavemantank18)
     
  14. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    misschien moet je de clannaam en website er nog even bij vermelden Forward18?!
     
  15. Boi

    Boi

    Lid geworden:
    4 jul 2010
    Berichten:
    779
    Locatie:
    gelderland
    Dat is altijd handig.
    Weet alleen niet of er nog veel mensen komen aangezien ik er hier al 4 heb meegenomen naar onze clan :D
    Wel grappig dat het bij ons binnen blijft stromen met nieuwe mensen, het valt me op dat er veel leeg loop is bij clans wat eigenlijk best jammer is.
    Ja niet voor ons natuurlijk want hoe meer zielen hoe meer vreugde.

    @iedereen, iemand toevallig de test server al gespeeld?
    wat zijn de bevindingen van jullie?
    Persoonlijk ben ik al weer te spreken over de aangepaste mappen.
     
  16. Eric Dijkstra

    Eric Dijkstra

    Lid geworden:
    18 feb 2007
    Berichten:
    514
    Locatie:
    Hillegom
    @ Boi,

    Ben weer terug vanuit het hoge noorden.
    Zal binnenkort de clan komen versterken.......

    eric
     
  17. Boi

    Boi

    Lid geworden:
    4 jul 2010
    Berichten:
    779
    Locatie:
    gelderland
    Ik zie u graag verschijnen.
     
  18. luuk rijd traxxas bandit

    luuk rijd traxxas bandit

    Lid geworden:
    6 jan 2012
    Berichten:
    139
    Locatie:
    berlicum ( vlakbij den bosch )
    G4f is de place to be haha ;)
    Super leuke clan ( alleen je moet wel ff door krijgen hoe alles werkt binnen een clan )
    Maar er zijn letterlijk behulpzame mensen die je daar allemaal bij kunnen helpen bij g4f!
    Ben nu bezig met de 110 compleet te maken.
    Met heavy tanks heb ik altijd geluk met MM altijd de middelste tier of bovenste.
    Blijft een leuk spel!
     
  19. driftman

    driftman

    Lid geworden:
    29 dec 2011
    Berichten:
    50
    Heb er nu een amx 13 90 bij het gaat gewoon weer geweldig zoals vroeger :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  20. Samz11

    Samz11

    Lid geworden:
    13 jun 2012
    Berichten:
    3.431
    Locatie:
    Houten
    ik download de game op het moment, ben benieuwd..
     

Deel Deze Pagina