World of tanks

• Topicstarter Topicstarter marcelvries
  • Startdatum Startdatum
Vaag of niet...goud kopen loopt ook via de website, verschil is je klickt dan via het spel en wordt dan doorgeleid...zit dus wel een bepaalde logica in.
In ieder geval heb ik nu een keer of drie een promotiecode zo kunnen activeren.
Succes,

Bram

Hoi iedereen,

Mijn ervaring is om op meerdere paarden te wedden, dus meer tanks, art en tankdestroyers, kan je continu doorspelen als je uitgeschakeld bent in een spel en verdien je wel genoeg cash en xp om te kunnen kopen en ontwikkelen. Ik heb nog nooit goud gekocht om verder te komen. Ik heb verder wel als tip, zorg dat je een goede tier 6 of 7 tank hebt die je langzaam volledig op schaalt naar elite-tank en je bent binnen. heb nu een VK3601H, (bijna- elite). Met zo'n tank kan je zeer agressief optreden en je hebt voldoende vuurkracht, snelheid en panzer om ook de grote jongens te kunnen irriteren, zonder direct zelf het bokje te zijn (uitschakelen in je eentje is zeer lastig, maar in een wolf-pack met meerdere soortgenoten is het prima te doen en erg genieten).
Daarnaast treed je in zo'n klasse ook op in de lagere klassen en dus is het gemakkelijker scoren. Mijn ervaringen met de VK3601 zijn dat ik gemiddeld 3 tegenstanders uitschakel en een aantal beschadig per game en het daarbij toch regelmatig overleef, ongeveer 60%. Loop dan ook redelijk binnen qua cash en xp

Probeer niet met een KV dit te bereiken, heb ik ook, maar wat een klotentank als je een VK3601 gewend ben, niet vooruit te branden, te kwetsbaar, veelvuldig veel zwaardere tegenstanders. De tank is log en direct zichtbaar en ben dan ook zeer vaak het bokje!!

Die kleine tankjes kunnen i.d.d. erg leuk zijn, hiervoor heb ik de VK3002DB als elite medium, VII, rijdt ook 55 km/h. Goede firepower. De AMX 50 100 is door zijn 6 schots magazijn goede kanon en 55km/h weer erg grappig alleen het panzer is zwak, ook een VII'er. Nog nooit goud gekocht, dan heb je erg veel meer geduld als ik, een rondje met de 13 elite tanks voor double xp vraagt om omzetting via goud...research gaat wel lekker snel als je daarmee tussen de 1500 en 4000 xp vangt per keer. Maar ok het kan niet altijd feest zijn LOL Hoe groter de tank hoe meer xp, kosten nemen navenant toe...reparatie IS-7 is een kleine 40.000 credits.

Ik heb wel een PA account en 2 PA tanks (Type 59 en Lowe) Verder moet ik mijn credits nog sparen voor de Tiger II.
Ik heb sinds kort een clan, daarin zit een speler die vanaf de BETA speelt. Heeft verdorie 3 tier X tanks. Totaal een tank of 10 boven de tier VIII pff mogen we nog even...

Natuurlijk,

Zelf het spel ondekt tijdens mijn verplichte ATV dagen tussen Kerst & Nieuw jaar.
Hou zelf niet zo van "schiet spelletjes"maar deze is toch wel bijzonder, mede omdat je de tanks kunt upgraden en de bemanning moet/kan trainen.

Heb nu een Tier 8 tank (Tiger II) en ben lid geworden van een "Clan", Dutch Tank Bataljon [D-T-B], gezellige ploeg met nederlanders. :)

We zijn aan het werken on in de toekomst deel te memen aan Clan Wars , waarbij "Clans" provincies moeten veroveren van elkaar.

Geen idee hoe dat precies gaat, maar weet wel dat het erg verslavend is.:p

Weet iemand of ik bijvoorbeeld 100 gold om kan zetten in vrije exp?
Want ik heb 1 keer bij exp omzetten gedaan,maar nu kan dat niet meer omdat ik "daar" nog maar 18exp heb,en dat vult niet bij als ik een gevecht doe.

Hoi Rick, als je geen XP kan omzetten in vrije XP, zullen jouw tanks waarschijnlijk geen elite status hebben. Pas dan krijg je XP wat je middels goud kan omzetten in free XP. Daaom is het wel handig om een premium panzer te hebben want die is direct al elite.
Succes,

Bram

Heb nu toch goud moeten aanschaffen, werd te lastig om het zonder te doen. Vooral als je tier VII en hoger zit ben ik er achter gekomen dat je het aardig wat kost als je tank vernietigd wordt, mijn saldo begon aardig te slinken, had de pech dat ik een aantal keren met mijn Tiger een zogenoemde noobs groep zat, die zonder na te denken massaal links of rechts af ging en dus een flank open liet met alle gevolgen van dien, of zelf elkaar kapot schoot, niet te geloven maar waar, ruzie via de chat en uiteindelijk onderling elkaar beschieten en afmaken. Heb het met verbazing bekeken.

LOL! Ja je hebt er grapjurken bij Jaap werkelijk...maakte eens mee dat VIJF teamleden elkaar bij het verlaten van de base afschoten vanwegen onenigheid over voorrang...ik lag in een deuk! En inderdaad, hoe hoger de Panzer hoe duurder verliezen en überhaupt ook ammunitie en consumables worden....je bent dan bijna verplicht om 1/ te winnen en 2/ ten minste 2 tanks te killen of 4-5 tanks flink te beschadigen. De Premium panzers zijn dan meer forgiving, en 1,5x XP en credits helpt mij dan steeds weer om de soms scheve balans van de andere panzers recht te trekken...goede oude Löwe LOL!
Groeten,

Bram

Laatste aanschaf: KV4502 ausf A op weg naar de Maus....

Vind er steeds minder aan worden!

Laatst stond ik met mn Stug III op nog geen 10 meter afstand van een enemy PZ IV, ik heb 4 schoten op hem gelost en alle 4 mis terwijl de 2 schoten van hem mij al gelijk uitschakelde!

Naar mijn idee worden de premium spelers toch echt teveel voorgetrokken! Het is bijna niet meer te doen om een battle te winnen zonde premium meuk op je tank...

Nou noem je wat Mark../Stug III eventjes gehad en snel weer gedupt, het panzer stelt geen ... voor! En een vol uitgeruste Panzer IV kan zelfs voor een Tiger II erg lastig zijn!
Daarbij is het geen premium tank...De PIV heb ik dus nog, uiteraard elite status.
Groeten,

Bram

Hey

Heb het gisteren ook geinstalleerd en t is echt lache! :mrgreen:
Degene die het MBF Peleton opstart mag mij ook gelijk uitnodigen!
Mijn spelernaam is: Freakert
En nu ga ik weer knallen :)

Groeten

En mij ook ik heet whistler op WOT.
Ik speel hoofdzakelijk met de hertzer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey

De Stug vind ik verders ook een hele fijne tankdestroyer! 10,5cm kanon erop, HE ammo erin en knallen maar :mrgreen:

Vind het alleen raar dat als ik van 10 meter midden op de tank richt dat ik dan toch nog mis kan schieten! Als ik nou over 100 meter aan het richten was had ik het best begrepen, maar als mijn crew op 85% is en dan meer als 25 graden scheef gaat schieten gaat mij echt te ver!

Maar gelukkig bijna van de stug af, hij is ondertussen elite en ik moet nog 100k voor de jagdpanzer! :cool:

Groeten

Laatst bewerkt:
Back