Hoi iedereen,
Mijn ervaring is om op meerdere paarden te wedden, dus meer tanks, art en tankdestroyers, kan je continu doorspelen als je uitgeschakeld bent in een spel en verdien je wel genoeg cash en xp om te kunnen kopen en ontwikkelen. Ik heb nog nooit goud gekocht om verder te komen. Ik heb verder wel als tip, zorg dat je een goede tier 6 of 7 tank hebt die je langzaam volledig op schaalt naar elite-tank en je bent binnen. heb nu een VK3601H, (bijna- elite). Met zo'n tank kan je zeer agressief optreden en je hebt voldoende vuurkracht, snelheid en panzer om ook de grote jongens te kunnen irriteren, zonder direct zelf het bokje te zijn (uitschakelen in je eentje is zeer lastig, maar in een wolf-pack met meerdere soortgenoten is het prima te doen en erg genieten).
Daarnaast treed je in zo'n klasse ook op in de lagere klassen en dus is het gemakkelijker scoren. Mijn ervaringen met de VK3601 zijn dat ik gemiddeld 3 tegenstanders uitschakel en een aantal beschadig per game en het daarbij toch regelmatig overleef, ongeveer 60%. Loop dan ook redelijk binnen qua cash en xp
Probeer niet met een KV dit te bereiken, heb ik ook, maar wat een klotentank als je een VK3601 gewend ben, niet vooruit te branden, te kwetsbaar, veelvuldig veel zwaardere tegenstanders. De tank is log en direct zichtbaar en ben dan ook zeer vaak het bokje!!