Premium tanks verdienen naar mijn ervaring (6mnd) meer dan een standaard tank die vaak geld kost...de experience die je ermee verdient zet je met goud om in free experience zodat je naar welke tank dan ook research kunt doen. Door de matching van WOT komt b.v. een standaard Tiger I in hetzelfde team als een elite Tiger I. Het zal duidelijk zijn dat je met een snellere tank met het grootst mogelijke kanon en meer zichtveld en panzer veel meer overlevingskansen en kills hebt dan met een flauwe standaardversie...daarom kost de standaardersie meestal credits en levert weinig XP op is steeds mijn ervaring. Momenteel koop ik een tank dus pas als ik alle modules geresearched heb, b.v. eergisteren de AMX 50 100 gekocht en daarbij dus direct de zware tracks, betere radio, 100 mm kanon, 800 hp Maybach. Die tank levert dus wel degelijk credits en xp op. Alles bij elkaar bnen je dan 3,1 milj credits verder maar dan heb je ook wat.
Ik had naast de Löwe nog een US T 14 medium tank maar die verdiende nog niet de helft van de Löwe VIII heavy in Xp en credits...dus verkocht voor een IS destijds die alweer tot IS-7 uitgroeide LOL. Hangt ook samen met de matching van het WOT systeem, deze valt voor de Löwe vaak gunstig uit dus meer kans om te winnen en te verdienen. Die 40 euri heb je er zo uit, zoals ik al schreef, als je een beetje opschiet met je research wordt WOT stukken leuker!
Succes,
Bram