World of tanks

• Topicstarter Topicstarter marcelvries
  • Startdatum Startdatum
@Bram, dat proberen we dan.

Met de zeven provincien is het op het moment rustig. Ik probeer veel te doen, maar hier en daar een paar keer overnieuw moeten beginnen schiet niet hard op. Ook zijn de examens in aantocht dus ja:(

Gr Geert

1Jahr507.jpg

spzabt0nns1-1.jpg

Hij doet het nog steeds niet:( Zou het er aan kunnen liggen dat ik de game gedownload heb van worldoftanks.com, want van worldoftanks.eu kan ik hem niet downloaden.

Gr Geert

Ja gelukkig weer wel. Ik zag alleen wel dat ik misgerekend had. Ik moet nog zo'n 300.000 voor de t-29. Dan nog maar ff spelen. Bedankt voor de link.

Gr Geert

Vandaag de grap van de eeuw.
Ik werd er van beschuldigt door een tegenstander dat ik WoT gehackt had!!! En hij had mij aangeven bij de webmasters.
Tegenstander was een KV-3 terwijl ik een volledig onderzochte Tiger bediende.
Volgens hem vuurde ik 3 schoten op hem af terwijl hij er een kon af vuren. Mijn laattijd was volgens hem 2 seconden van mijn 88mm! Onzin natuurlijk, laadtijd is ongeveer 6 a 7 seconden. Ik denk dat hij zo onder de indruk was van mijn gecamoufleerde Tiger dat hij vergat zijn wapen af te vuren:p
Alsof ik zou hacken, ik weet net hoe MS Word werkt!

groeten Jaap

Hoi Jaap,

Gatver wat een vervelende toestand zeg! Ik maakt bij m.n. Amerikaanse gebruikers wel vaak misplaatste opmerkingen mee die ik steevast straal negeer of soms fors in het engels terugzeik, maar dit is toch wel de limit! Tsja bij spelen hoort ook kunnen verliezen dat valt sommigen kennelijk nogal zwaar...extrem Kleinkariert das Ganze!
Gelukkig is er ook een grote groep sportieve deelnemers, ik maak er altijd een goede gewoonte van om goede spelers te een complimentje te maken, kost niets, geeft veel goodwill, en gun een ander ook eens wat zou ik zeggen...
Groeten,

Bram

mee eens Bram,

verliezen hoort er bij. Ik moest alleen erg lachen om de beschuldiging. Waarschijnlijk dacht hij mij wel te kunnen uitschakelen met zijn KV-3. Alsof dat zou lukken ;) Een aanval van hem met zijn 76 mm op mijn frontpanzer, terwijl ik nog 100% was, tja dat is vragen om zelfmoord, aanval van opzij of van achteren, prima, dan was de kans groter voor hem
Ach, al dat gescheldt en gezeur, inderdaad gewoon negeren, maar soms wel ergelijk

Vaak krijg je, als je een paar goede hits uitdeelt, het commentaar dat je cheat of hacked. Dit is niet enkel in WoT zo, maar ik alle games.

Tiger is redelijk taai, een KV-3 ook, maar als je op de weakspots raakt... Heb wel eens eens met een tiger een tier IX van 100 naar 0... 3x raken waarvan 1x ammo rack. Dan gaat het snel, hoe groot je tank ook is. Als dat explodeert...

Klopt Chielo, bij onze clan trainen we ook op raken van de weakspots en hebben we per tank ook een overzicht hiervan. Een schot op de goede plaats geeft het beste effect :)

met de T34-85 krijg ik ook de kv3 onder de grond.
een tiger moet ik uit de buurt blijven, of een paar keer goed van achter.
maar dan nog krijg ik de tiger niet stuk omdat ik me snel uit de voeten moet maken :p.

zijn er nog mensen nodig voor een clan ????
hierbij wil ik me dan graag opgeven.
mijn naam ? tsja kijk eens linkes boven in je scherm ;).

gr Sander.

En al een pelaton gestart? Mijn naam is whistler_22
Lijk me leuk een MBF pelaton.

Laatst bewerkt door een moderator:
met de T34-85 krijg ik ook de kv3 onder de grond.
een tiger moet ik uit de buurt blijven, of een paar keer goed van achter.
maar dan nog krijg ik de tiger niet stuk omdat ik me snel uit de voeten moet maken :p.

zijn er nog mensen nodig voor een clan ????
hierbij wil ik me dan graag opgeven.
mijn naam ? tsja kijk eens linkes boven in je scherm ;).

gr Sander.

Heb je een invite gedaan. Kijk voor meer info op onderstaande links. Heb je een idee...

Kijk eens op: Forumpost op WoT
En op: www.dutchfightplatoon.com

Beginners en ervaren zijn altijd welkom !

:help:

Laatst bewerkt:
Maar dat is van battlefield 3...

Van oorsprong zijn we idd een FPS clan (First Person Shooter)
Enkele maanden heb ik het WoT gedeelte onder DFP opgestart..

Ondertussen is het met 25 man en groeiende al een gezellige bende op TS (Teamspeak)
We nemen enkel leden aan van 18+ of na een soort proefperiode. De gemiddelde leeftijd is rond de 30 / 33 jaren jong.
Ik ben met mijn 27 een van de jongere ;)

Ik wil niet te veel afwijken van de post, maar als je meer info wilt, of vragen hebt voeg me gerust toe: ChielioNL

Back