hmm helaas toch weer een paar crashes waarvan 1 waarbij de hele PC vastloopt dus alleen uitzetten mogelijk. Iemand een idee waar ik in het logfile / logboek kan zien waar het nu steeds mis gaat? Rapporten plenty maar je moet wel weten welk je moet hebben
Hoi Bram,
Ik heb voor je gekeken in de folder van WoT zelf daar heb je wel een logboek maar alleen een cleaner en kon bij me zelf niks vinden.
Misschien vind je wel iets in het logboek van windows zelf en je komt er op de volgende manier:
-Open Logboeken door achtereenvolgens te klikken op de knop StartAfbeelding van de knop Start, Configuratiescherm, Systeem en beveiliging, Systeembeheer en vervolgens te dubbelklikken op Logboeken.* Beheerdersmachtiging vereistAls u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging.-
Tevens weet ik ook dat WG erg druk bezig is met de nieuwe update 9.1 om een boel fouten op te lossen.
Kijk even hier:
Second Public Test of 9.1 | General News | World of Tanks
Bij deze link een stuk naar beneden zie je waar ze aan werken en misschien een idee om de test server te downloaden om vervolgens te kijken of deze wel goed loopt omdat hier al een hoop fouten zijn bijgewerkt.
Wanneer dit het geval is dat het spel wel blijft draaien weet je dat je probleem bij de volgende update is opgelost.
Had je bij mijn vorige antwoord nog de triple buf uitgezet??
Mocht het namelijk zo zijn dat door deze verandering het spel slechter is gaan lopen raad ik je aan om de instelling terug te zetten.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
succes