World of tanks

• Topicstarter Topicstarter marcelvries
  • Startdatum Startdatum
bedankt voor jouw tip Boi, ik heb 'm nu op false staan eens kijken of hij vanavond zonder crashen speelt. vsync had ik gezien eerdere tips al standaard op off. @ Synasthesia nee ik speel niet met mods dus daar kan het niet aan liggen...Gisteren de eerste Warthunder tank game in een lamme Panzer III gevochten, dit gaat met 2x respawnen en rijvaardigheid heeft gezien de manier van besturen veel invloed op je overlevingskansen...inzoomen en richten kost veel tijd...de WOT manier is dan toch prettiger vind ik, tijdens het rijden verandert het beeld van de gehele tank ook steeds in een blik over de voorspatborden wat het sturen erg bemoeilijkt, vreemd dat ze dat zo laten verspringen...

Laatst bewerkt:
hmm helaas toch weer een paar crashes waarvan 1 waarbij de hele PC vastloopt dus alleen uitzetten mogelijk. Iemand een idee waar ik in het logfile / logboek kan zien waar het nu steeds mis gaat? Rapporten plenty maar je moet wel weten welk je moet hebben :p

hmm helaas toch weer een paar crashes waarvan 1 waarbij de hele PC vastloopt dus alleen uitzetten mogelijk. Iemand een idee waar ik in het logfile / logboek kan zien waar het nu steeds mis gaat? Rapporten plenty maar je moet wel weten welk je moet hebben :p

Hoi Bram,
Ik heb voor je gekeken in de folder van WoT zelf daar heb je wel een logboek maar alleen een cleaner en kon bij me zelf niks vinden.
Misschien vind je wel iets in het logboek van windows zelf en je komt er op de volgende manier:

-Open Logboeken door achtereenvolgens te klikken op de knop StartAfbeelding van de knop Start, Configuratiescherm, Systeem en beveiliging, Systeembeheer en vervolgens te dubbelklikken op Logboeken.* Beheerdersmachtiging vereistAls u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging.-

Tevens weet ik ook dat WG erg druk bezig is met de nieuwe update 9.1 om een boel fouten op te lossen.
Kijk even hier: Second Public Test of 9.1 | General News | World of Tanks
Bij deze link een stuk naar beneden zie je waar ze aan werken en misschien een idee om de test server te downloaden om vervolgens te kijken of deze wel goed loopt omdat hier al een hoop fouten zijn bijgewerkt.
Wanneer dit het geval is dat het spel wel blijft draaien weet je dat je probleem bij de volgende update is opgelost.

Had je bij mijn vorige antwoord nog de triple buf uitgezet??
Mocht het namelijk zo zijn dat door deze verandering het spel slechter is gaan lopen raad ik je aan om de instelling terug te zetten.
Hoop dat je hier wat aan hebt.

succes

Hoi Boi, bedankt voor jouw reactie ik bedoelde idd de logfile van Windows zelf die je snel opent door vanuit start in het zoekscherm logboek in te typen, maar dan volgt een hele lijst...triple buffering i.d.d. uitgezet, nieuwere versie WOT, mijn testserver is zoljuist ge update (snap trouwens nooit waarom het test server programma niet gewoon de main executable van WOT kan gebruiken dat gedoe met 2 keer hetzelfde downloaden en installeren grr. Ik zal zo eens kijken of ik mijn vinger alvast in de alt ctr del stand moet zetten of gewoon met de linker muisknop kan schieten lol. Groeten, Bram

Hmm loopt nu alweer een paar uur goed zowel testserver als standaard WOT, intussen avast virusscanner waarvan de firewall en het webshield weigerden verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, wellicht speelde dit ook een rol in de problemen bv connection los en hangen van WOT..

Hmm loopt nu alweer een paar uur goed zowel testserver als standaard WOT, intussen avast virusscanner waarvan de firewall en het webshield weigerden verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, wellicht speelde dit ook een rol in de problemen bv connection los en hangen van WOT..

Dit zijn idd de dingen die het hem ook doen.
Misschien nog een optie om Ccleaner er over heen te laten poetsen. (register)
Op deze manier ben je nog meer fouten kwijt.
Mocht je hulp op afstand nodig hebben dan bied ik me bij deze aan.
Ook ben je met vragen welkom bij ons op Team Speak 3 (ts.gamers4fun.nl) misschien kan ik je dan nog wat makkelijker helpen om al je problemen op te lossen.

Hey,
Ik heb de volgende tanks:
Ferdinant
IS 2
T-34-1
Jagdphanter 3x 100 %
Hell cat
Jagdpanze IV 3 x 100%

Ben nu bezig met de franse en britse heavy line
Voor clan invite mijn naam is luuksbad
Ben vaak online!

Hey, wie weet er een leuke clan? Me ouwe clan is namelijk niks meer omdat niemand meer actief is. Me naam is maurits4 dus dan kun je eventueel me toevoegen in je contacten.
De tanks waar ik momenteel veel mee rij zijn su152 en hellcat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey, wie weet er een leuke clan? Me ouwe clan is namelijk niks meer omdat niemand meer actief is. Me naam is maurits4 dus dan kun je eventueel me toevoegen in je contacten.
De tanks waar ik momenteel veel mee rij zijn su152 en hellcat.

Ben je 16 of ouder ben je welkom
Gamers4Fun Gaming Clan Community
TS3: ts.gamers4fun.nl

spelers naam is boiba
kom onders even op TS3 en vraag naar 1 van de WoT spelers dan komt het wel goed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo mede spelers,

Sinds gisterenavond een nieuwe aanwinst! Me eerste tier X tank
De M48a1 Patton

patton1.jpg

leuk apparaat, die wil ik ook nog eens in m'n verzameling hebben, zit nu bij de T20.
Maar heb nu eerst de prioriteit op de Leopard 1 staan, tijdje mee zitten knallen op test, en wat een geweldig apparaat is dat.

In eerste instantie wilde ik eerst voor de STB-1 gaan, maar ben nu even gestopt bij de STA-1, loopt nog niet echt lekker met die tank.

hee gefeliciteerd Boi ik hoop dat er er veel plezier van hebt en ook in clanwars mee vecht :)

Nou het is even wennen hoor.
Moet het laatste kanon nog unlocken wil deze tank op zijn top zijn.
Tot nu toe vind ik de IX Patton sterker overkomen maar ik kan me vergissen.
Betreft de CW weet ik niet hoe dit zal zijn aangezien er in G4F niet veel mensen een tier X tank hebben.

In dat geval hebben je clangenoten dan iets om eens serieus aan te gaan werken - een tier 10 of liever, een paar tier 10 :)

In dat geval hebben je clangenoten dan iets om eens serieus aan te gaan werken - een tier 10 of liever, een paar tier 10 :)

De tier X tanks komen nu langzaam binnen bij iedereen.
We hebben nu 8 mensen met tier X tank(s)
Word denk ik maar eens tijd dat ik ga uitzoeken hoe die global map werkt.
En dan met elkaar maar eens hard gaan trainen zodat we ook enig kans gaan maken om wat te winnen.

PS heb op een paar haren na de T95 er bij :sniper:

ben bezig met de duitse td lijn. heb gisteren de rhm.borsig gehaald. wat een monster is dat zeg. jammer genoeg weet de vijand dat ook, en zonder backup leg je het wel snel af.

De rhm. en de wt auf PIV heb ik om die reden ook gewoon gehouden en de WT auf E100 is erg nuttig als defence bij clanwars, maar je hebt er wel 1 of 2 teamgenoten met een goed gepantserde td of tank bij nodig zeker met de reloadtijd van de WT auf E 100 :)

Back