wapke11 14 aug 2011 #1 hee Wie weet waar je deze kan kopen in nederland : ripmax wot 4 mk2 ( balsa) En wat voor motor kan je beste gebruiken de 46 of de 52
hee Wie weet waar je deze kan kopen in nederland : ripmax wot 4 mk2 ( balsa) En wat voor motor kan je beste gebruiken de 46 of de 52
hanskez 14 aug 2011 #2 denk niet dat die er is in balsa, anders zou hij hier bij moeten staan. Ripmax - Aircraft mvg Hans
wapke11 14 aug 2011 #3 ripmax WOT 4 Mk2 ARTF Ltd. Edition Orange Kijk hij staat erbij , alleen waar is i in nederland te krijgen ?
ripmax WOT 4 Mk2 ARTF Ltd. Edition Orange Kijk hij staat erbij , alleen waar is i in nederland te krijgen ?
wapke11 14 aug 2011 #5 Dat heb ik geprobeerd maar de verzendkosten kwamen dan op 34 pond en dat is me teveel , of weet jij misschien een winkel die het goedkoper kan .
Dat heb ik geprobeerd maar de verzendkosten kwamen dan op 34 pond en dat is me teveel , of weet jij misschien een winkel die het goedkoper kan .
hanskez 14 aug 2011 #6 hier in nerderland als dealer. Rc-Modelshop voor al uw spullen op Rc gebied stuur ze even een mailtje met de vraag
hier in nerderland als dealer. Rc-Modelshop voor al uw spullen op Rc gebied stuur ze even een mailtje met de vraag
wapke11 15 aug 2011 #7 Ik zal morgen wel even horen , want vandaag zijn ze dicht. Als ze hem hebben , dan laat ik het nog wel even weten
Ik zal morgen wel even horen , want vandaag zijn ze dicht. Als ze hem hebben , dan laat ik het nog wel even weten
Ella de Wildt 19 aug 2011 #8 De balsa WOT is even niet leverbaar als gevolg van overschakelen op een andere fabrikant. Gegevens via HobbyIn Waalwijk, Ripmax dealer
De balsa WOT is even niet leverbaar als gevolg van overschakelen op een andere fabrikant. Gegevens via HobbyIn Waalwijk, Ripmax dealer