WW-II meeting GMVC, 2 September 2017

Discussie in 'Vliegmeetings' gestart door Rene Neefe, 13 jul 2017.

  1. Bitchin

    Bitchin

    Lid geworden:
    29 nov 2012
    Berichten:
    167
    Als non-flyer wilde ik toch even langs, ten eerste ligt mijn interesse als modelbouwer bij de WW2 kisten, ten tweede ben ik al een tijd niet meer bij een vliegshow geweest en ten derde, het was in de buurt.
    Helaas kon ik niet de gehele dag blijven vanwege een andere afspraak, maar ik ben in de ochtend langs gereden. Hoewel ze de hele week regen hadden aangezegd bleek de opmerking dat er een afspraak was met het KNMI voor mooi weer toch prima te kloppen.
    Was er rond 10.00 en er werden het en der nog kisten opgebouwd, getankt, accu's en zo opgeladen en veel gekletst. Het komt over als een gezellige club mensen al ken ik niemand en weet dus niet wie werkelijk bij de GMVC hoort en wie gastpiloot was.
    Hele mooie modellen gezien (ben sowieso groot fan van de Spitfire, tja wie niet?) maar ook de diverse P47, de Hellcat, de B17 en Mitchell, de P51, StuKa en nog een heel scala aan vliegtuigen. Heb veel foto's gemaakt, maar wss zijn die kwalitatief minder dan van andere die toch met heel knap spul rondliepen.
    De diverse vluchten die werden uitgevoerd waren toch van een heel net niveau, voor zover een leek dat kan beoordelen, al was de 2 meter spanwijdte Spit meer van het stuitertype bij de landing, effe dacht ik dat die boven op de geparkeerde kisten zou landen, maar dat ging goed.
    Ik ben bezig om de foto's in te laden in een album, maar ik weet niet hoeveel ik er hier mag plaatsen, 50 stuks lijken mij vrij veel voor een topic?
    Ben om een uur of 1 weer weggereden, Ik denk dat ik toch wel vaker even kom kijken als er wat georganiseerd wordt, want het is toch wel leuk om te kijken, nu nog even over mijn verlegenheid heen stappen om dingen te vragen :)
     
  2. Bitchin

    Bitchin

    Lid geworden:
    29 nov 2012
    Berichten:
    167
  3. Rene Neefe

    Rene Neefe PH-SAM

    Lid geworden:
    15 feb 2008
    Berichten:
    339
    Locatie:
    Voorburg
    He Bitchin (?) Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad. Kom gerust nog eens langs, kan ook in "gewoon" weekend er zijn altijd wel vliegers aanwezig waarmee je een ptraatje aan kan gaan. Groet en tot ziens en alle foto's welkom, ReNe.
     
  4. Rene Neefe

    Rene Neefe PH-SAM

    Lid geworden:
    15 feb 2008
    Berichten:
    339
    Locatie:
    Voorburg
    Zie nu dat je de gratis patatten hebt gemist, had je toch beter ff een praatje gemaakt. Stempelkaart voor consumpties is ook voor de bezoeker gewoon verkrijgbaar. (5€ 12 stempels, koffie 1, bier 2 stempels , koek 1, chips 2 stempels.)
     
  5. Rene Neefe

    Rene Neefe PH-SAM

    Lid geworden:
    15 feb 2008
    Berichten:
    339
    Locatie:
    Voorburg
    Bitchin, foto's zien er prima uit en ik denk niet dat de andere fotograven hier wat plaatsen dus laat maar komen die foto's van jou.:thumbsup:
     
  6. Bitchin

    Bitchin

    Lid geworden:
    29 nov 2012
    Berichten:
    167
  7. Bitchin

    Bitchin

    Lid geworden:
    29 nov 2012
    Berichten:
    167
  8. Bitchin

    Bitchin

    Lid geworden:
    29 nov 2012
    Berichten:
    167
  9. Bitchin

    Bitchin

    Lid geworden:
    29 nov 2012
    Berichten:
    167
  10. Bitchin

    Bitchin

    Lid geworden:
    29 nov 2012
    Berichten:
    167
  11. Bitchin

    Bitchin

    Lid geworden:
    29 nov 2012
    Berichten:
    167
    De rest staan in mijn album, maar die krijg ik niet meer in beeld blijkbaar
    Zie dus voor de rest in mijn album
    Klik hier
     
  12. Rene Neefe

    Rene Neefe PH-SAM

    Lid geworden:
    15 feb 2008
    Berichten:
    339
    Locatie:
    Voorburg
    Toppie, helemaal goed. De Piper met sleep is degene waar het interieur hier links staat. Hij is uiteindelijk na 3 jaar trouwe dienst tijdens motor storing, gecrashed gisteren, edoch te repareren en krijgt een "overhaul". (Kist zelf is eigenlijk al 26 jaar, interieur nu 1,5 jr. oud)
    Bedankt voor de foto's en wellicht tot ziens.:thumbsup:
     
  13. Ronald van Aken

    Ronald van Aken

    Lid geworden:
    5 okt 2006
    Berichten:
    367
    Locatie:
    Zoetermeer
    Jammer dat de mooie foto's gemaakt door Bitchin niet zichtbaar voor iedereen zijn en je deze alleen kan bekijken als je bent ingelogd als forum lid.

    Ronald
     
  14. Bitchin

    Bitchin

    Lid geworden:
    29 nov 2012
    Berichten:
    167
    Ik heb gebruikt gemaakt van het album hier, daar het niet meer mogelijk is om via Photobucket te doen. Een suggestie om dit anders te doen?
    Ik heb voor de rest nergens een hosting en via Imageshack vind ik niets of ik snap het niet dat kan ook
     
  15. Rene Neefe

    Rene Neefe PH-SAM

    Lid geworden:
    15 feb 2008
    Berichten:
    339
    Locatie:
    Voorburg
    Ik kan de foto's via de link wel degelijk zien op mijn mobiel ook zonder in gelogd te zijn. De andere foto's is een vraagje voor de moderators ecjter denk dat dit ook uit veiligheids overweging zo is.
     
  16. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal

Deel Deze Pagina