www.duikboot-vaargroep.nl weer up

de site is al een tijdje plat en ik kan de man die het voor ons hostte niet meer bereiken.
het zal daarom nog even duren.
of wil iemand anders een website regelen en de zaak migreren ?

Ik voelde me net gekke henkie (sorry Henkie). het heeft maanden geduurd voor ook maar
iemand door had dat de zaak plat lag. De meerwaarde van de site is dus niet echt wereldschokkend.

Niks ten nadele van de artikelen die de meer actieve mannen er op gezet hadden natuurlijk, maar toch...

..... het heeft maanden geduurd voor ook maar
iemand door had dat de zaak plat lag. De meerwaarde van de site is dus niet echt wereldschokkend.

Niks ten nadele van de artikelen die de meer actieve mannen er op gezet hadden natuurlijk, maar toch...

Ja, maar toch is het jammer. Het is o zo makkelijk om naast je eigen babbel naar die site te verwijzen als je op meetings en evenementen mensen informatie geeft over RC duikboten. Er staat gewoon veel info, maar je moet het alleen even weten te vinden.

(PS Ronald, mijn aanbod ivm hosting staat nog.)

het heeft maanden geduurd voor ook maar

Ik heb het al een tijdje in de gaten, maar bedacht me dat daar misschien onderhoud op was of iets dergelijks, en me bewust afzijdig gehouden.
Wellicht dat er meer mensen zo over dachten ?

lex en ik overwegen wat alternatiefjes.
we overleggen even op de SeaBottomSubSail over de aanpak.

dus : houdt moed !

Back