www.xtremercboats.com de vereniging !!

@Bigboat, het klinkt misschien raar maar vind je meestal erg negatief ?
De xtreme website word onderhouden door vrijwillegers, je kunt het hun niet kwalijk nemen dat er is "vergeten" te backuppen enz.
nobody is perfect zal ik maar zeggen.

en daar bij kunnen paul en edwin er niks aan doen dat de serer is gecracht die in de usa staat.

kijk heb je nou zelf een server staan kan je het zelf in de gaten houden.
dat kunnen hun niet dus geen negatiefe woorden dan over hun.

de fouten liggen bij de server beheerder.

greetz jaimy

xtreme is weer online

Edwin zei:
Pfff....eindelijk doet ie het weer. Een week lang bakkelijken met de provider, maar het is eindelijk gefixed. Ik hoop dat er niks verloren gegaan. Zo op het eerste gezicht kon ik niks vinden in ieder geval.
Binnenkort zullen we waarschijnlijk nog heel even offline gaan omdat we van server gaan veranderen. Op de middellange termijn zal het nog een keer gebeuren wanneer ik toch eindelijk bij Raymond zou willen gaan hosten.
Groeten,
Edwin

the cosmic gate zei:
@Bigboat, het klinkt misschien raar maar vind je meestal erg negatief ?
De xtreme website word onderhouden door vrijwillegers, je kunt het hun niet kwalijk nemen dat er is "vergeten" te backuppen enz.
nobody is perfect zal ik maar zeggen.

Er is door meerdere personen al diverse malen een collie-server in Nederland aangeboden om xtreme op te parkeren.....zelfs geheel gratis !!
Telkens weer is dit door de heren *beheerders* afgewimpeld, zelfs recentelijk na de zoveelste offline/very slow periode.
Het heeft niets met negativiteit te maken, ik constateer alleen en trek mijn conclusies.
Blijkbaar zijn de *beheerders* te trots om van bepaalde aanbiedingen te profiteren.

ik heb alles in gevuld op de site maar k zou een maaltje krijgen als k kon inloggen maar die hb k nooit gehad...

zou best kunnen, want het forum ligt op dit moment plat.
komt pas aan als de site weer in orde is heb ik zo het idee :wink:

regelmatig Hosting problemen (zit ook ver buiten NL), krijgt op DIT moment een ommezwaai naar andere provider. Was al bekend dat er vandaag kans was op platgaan. Eigenlijk tussen 14:00 en 16:00 naar ik meen.

vandaag is er server onderhoud en site update ..
ze gokken dat ze 2 uurtjes offline zijn.
maar dat zou ook langer kunnen duren.

we wachten gewoon even af.

greetz jaimy

wat is er aan de hand met het forum? komt vaker voor dat ie 1/2 tot 1 dag online is, maar het duurt nu wel lang... beetje ontwenningsverschijnselen denk...

Vandaag liggen ze er weer eens uit... gaat lekker allemaal :(

Dit krijg je nou te zien:

The XtremeRCboats forum is under maintenance at the moment. I am attempting a conversion to the latest version, which will take a while. Tuesday night we should be online again, either with the upgrade or the original thing (if I did not succeed).

Back