www.xtremercboats.com de vereniging !!

Powerpete

Vriend van modelbouwforum.nl
Forum veteraan
Naast het bekende Xtremercboats forum zijn we ook al weer 2 jaar een officieele vereniging, met alles erop en eraan....
Nog bedankt aan allen die ons hierin gesteund hebben..

wil je nu ook lid worden van de grootste en snelst groeiende powerboatclub van europa !!, lees dan het volgende en meld je zo snel mogelijk aan !!

Club
Naast het forum zijn we ook een officiele club, wil je graag met ons komen varen dan moet je lid zijn. Om lid te worden moet je het inschrijfformulier downloaden en volledig ingevuld opsturen en daarnaast het lidmaatschapgeld overmaken.

Het inschrijfformulier opsturen naar:
Xtreme Rc Boats
Doelenstraat 85
2282 NX Rijswijk

Je kunt het inschrijfformulier hier downloaden:
http://www.xtremercboats.com/forum/INSCHRIJFFORMULIER2005a.pdf

Lidmaatschapgeld 2005:
inschrijfgeld (eenmalig) 5 euro (geldt voor iedereen)
contributie jeugdlid (tot 16 jaar) 5 euro
contributie seniorlid: 25 euro

Het bedrag overmaken naar:
girorekening 4432009 t.n.v.
XTREMERCBOATS
Lanzarotestraat 74
1339 VB Almere
onder vermelding van “Inschrijfgeld + Contributie 2006”

Tevens staan de statuten en het huishoudelijk reglement van de vereniging online. Voordat je het inschrijfforumlier ondertekent moet je deze hebben doorgelezen. http://www.xtremercboats.com/forum/hr_050123.pdf
http://www.xtremercboats.com/forum/statuten.pdf

Als alles binnen en akkoord bevonden is, zul je een bevestiging per email krijgen en krijg je toegang tot het club gedeelte van het forum.

!!.....................Peet..........................8)

Inderdaad, het zat er al een tijdje aan te komen maar nu is het definitief over.... Golfbaan :cry: :cry:

? In het water ?

Ik denk dat eea oude zandafgraving wel wat voor jullie is, liggen er ook gelijk geluidswallen omheen tegen de evt lawaaioverlast voor de omwonenden.

vandaag officieel opgericht..
Xtreme rc boats vereniging voor modelpowerboats,
Waarvan Akte.............Peet..............8)

Hier is dan de tweede felicitatie... :music:
En meteen veel succes bij het zoeken naar een goede locatie!
Helaas kan ik 'Biddinghuizen' niet in de aanbieding doen; conform onze gebruiksvergunning in het kader van de WM (Wet Milieubeheer) mag er bij ons alleen met electromotoren gevaren worden...
Bovendien is onze vijver een beetje klein voor jullie: 75 x 130 meter.
En da's niet voldoende voor een bochtje met vol gas, geloof ik... :lol:

Groet
Roel

Misschien mag het bij het recretiepark het hulsbeek.......
Achter op is een plas die aan de plas van de zwemvijver ligt. IS mooie vaarplek volgens mij. Het is trouwens in Oldenzaal bij Enschede in de buurt

Beetje off-topic misschien, maar.....

Is het niet toegestaan om overal te varen met je speedboot?

Ik ben nu bezig met de banckert, maar daarna komt zeker een speedboot aan bod. Een crackerbox of een kit, maar ik was eigenlijk van plan om deze dan los te laten in het Calandkanaal of de nieuwe waterweg.

Hoi

Mischien ergens in Diemen , we hebben toch genoeg vaar water , bij de gamma vlakbij en de mc donalds :D

op de krayenbergse plassen in linden (noord brabant), net onder de rook van nijmegen.
250 km2 en altijd wel een plek tegen de wind. :D

Het schijnt dat jeroen tune een goede vaarplek
weet te Nieuwegein (Xtreme)

mischien dat jullie eens kunne probeen in Almere op het weerwater, daar worden immers ook de kampioenschappen powerboat races gehouden. is maar een idee misschien hebbenjullie er wat aan.

weerwater word bijna elke zondag gevaren
vandaag met dit weer zelf.

Groeten Gerjan

Back