X-6 probleem

• Topicstarter Topicstarter Bronco
  • Startdatum Startdatum
B

Bronco

Guest
Heb recent een X6 sq overgenomen en heb een probleem.

Heb mijn eigen electronica van mijn B4 overgezet maar een eerste test was al niet goed.
De motor draait, de spur draait maar de oudrives willen niet rondgaan. Dus begon is de motor draaden te wisselen. Slechts één combinatie doet alles draaien maar in de verkeerde richting!
Heb toen de motor die bij auto zat teruggeplaatst en alles draaide correct (zelfde regelaar, zelfde sensorkabel, zelfde settings).

Herkent iemand dit probleem ? Wat doe ik verkeerd ?

Even controleren of je diff of slipper los staan.
Motor even loshalen van je spur. Dan het spur en een wiel vasthouden als je het andere wiel makkelijk rond kunt krijgen, slipper vastdraaien.

Als het daarna nog lukt om het wiel rond te draaien, staat je diff los.

Je echte probleem heb je in de eerste zin al genoemd: "Heb recent een X6 sq overgenomen" :D

De auto deed wat ie moet doen met de Losi motor erin.

Maar doet het niet met mijn Graupners, plaats ik de Losi motor terug, gaat alles goed!!??

Maar ik zal zeker je advies volgen brokkenpiloot ! Laat nog wel iets weten.

waarom begin je motordraden te wisselen als je outdrives niet meedraaien en de rest wel ?

ik snap er geen bal van, met de ene motor een halve versnellingsbak die draait, met de andere de volledige.

en wat bedoel je met 'draaien' op kracht van de motor of 'niet vastzitten'-draaien ??

een beetje deftigere uitleg zal al veel oplossen.

Probleem opgelost. Enerzijds zat de diff er verkeerd in (links ipv rechts) met als gevolg dat ie losdraait en anderzijds heb ik zitten knoeien met m'n draden A B C.

Hoe ik dit over het hoofd heb gezien weet ik niet. Was blijkbaar niet goed wakker....

Bedankt voor de reacties.

Probleem opgelost. Enerzijds zat de diff er verkeerd in (links ipv rechts) met als gevolg dat ie losdraait en anderzijds heb ik zitten knoeien met m'n draden A B C.

Hoe ik dit over het hoofd heb gezien weet ik niet. Was blijkbaar niet goed wakker....

Bedankt voor de reacties.

Hoe het diff zit maakt voor de draairichting toch niet uit??

Back