X-Mess van Pitbull-Team

• Topicstarter Topicstarter peter verhulst
  • Startdatum Startdatum
P

peter verhulst

Guest
Goedenavond Luitjes,

Van de week is mijn nieuwe speeltje binnengekomen, de X-Mess van het pitbull-team. Ontwikkeld in samenspraak met Peter Wick http://www.pitbull-team.de/

small 008.jpg
small 001.jpg
small 003.jpg
small 004.jpg
small 011.jpg
small 010.jpg

Dit moet er allemaal in de romp komen. Ik ben nog aan het nadenken of ik een starthaak maak (à la Horten XII) of een buiten de romp uitstekende haak
small 013.jpg

Nu is het een kwestie van op mijn gemak in elkaar gaan zetten. Het is in mijn bouwhok nog wat aan de warme kant dus ik neem er alle tijd voor

Laatst bewerkt door een moderator:
Luitjes,

weer even wat gedaan, er zat op één plaats een braam.
small 016.jpg

Vervolgens een motorspant gemaakt en gemonteerd. Omdat het een duwprop wordt, gezorgd voor een opstaand randje aan de binnenkant.
small 023.jpg

small 024.jpg

small 022.jpg

small 026.jpg

Luitjes,

Omdat het zondag te hard woei, weer wat gedaan. De foto's spreken wel voor zich. Omdat er niet zo veel ruimte is, de motor via de "cockpit" door de romp naar achteren geschoven. Past uiteindelijk allemaal mooi

Op een of andere manier heb ik nog niet helemaal door hoe de volgorde van de foto's is te bepalen. Iemand een idee?

small 030.jpg
small 032.jpg
small 031.jpg
small 033.jpg
small 034.jpg
small 035.jpg

small 036.jpg

Morgen Luitjes,

de cockpitkapbevestiging gemaakt, past als gegoten.

small 044.jpg
small 045.jpg
small 042.jpg

daarna begonnen met het buisje voor het startelastiek te monteren. Is niet veel ruimte en het moet ook nog eens onder een hoek

small 047.jpg
small 049.jpg
small 038.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Back