Ik ben erover aan et denken om een 2e lader te kopen, want met 1 lader schiet me niet genoeg op. 
Mijn eerste lader is een Jamara X-Peak 3 Plus, en ik als leek vind dit best een goede lader, maar wat vind een ander ervan?
Zijn er mensen met veel verstand van electronica die er al eens naar gekeken hebben? Want soms heb ik namenlijk et gevoel dat de Deltapiek wel eens de plank mis slaat. Maar weet ik veel, daar heb ik geen verstand van.
Ik weet ook niet met hoeveel watts et ding nou eigenlijk kan laden, en of ik dr later met zwaardere accus ook nog mee door kan. Op de lader staat namenlijk dattie tot 5000mAh. kan laden, tot 5 lipo cells, tot 14 NiCD/MH cells, en tot 12v Pb. Maar dat wil volgens mij nog niet zeggen dat ik er 92watt doorheen kan jagen. In de handleiding staat er helaas ook niks over..
Dus, zijn er mensen die zon lader al eens grondig getest hebben?
Als ie goed blijkt te zijn, neem ik de pipo de clown kleur maar voor lief. :lol:
Grts,
Sven

Mijn eerste lader is een Jamara X-Peak 3 Plus, en ik als leek vind dit best een goede lader, maar wat vind een ander ervan?

Zijn er mensen met veel verstand van electronica die er al eens naar gekeken hebben? Want soms heb ik namenlijk et gevoel dat de Deltapiek wel eens de plank mis slaat. Maar weet ik veel, daar heb ik geen verstand van.

Dus, zijn er mensen die zon lader al eens grondig getest hebben?
Als ie goed blijkt te zijn, neem ik de pipo de clown kleur maar voor lief. :lol:
Grts,
Sven