X-Peak 3 Plus - Meningen?

freaky ik had dus in heb begin me lader ook aan een 6 amp voeding hangen.
toen was het met accu's van 2400 mah lader uit. omdat er te wijnig stroom was van uit de voeding.
daarom zeg ik minimaal 10 amp

Capaciteit alleen zegt eigenlijk niet zo veel. :P Ik reken altijd in watts vanwege de verschillende voltages.

De 6~8A. voeding kost maar 30 piek, maar eentje van 10~12A. is alweer 50.

Wil je zeggen dat ze afslaan als je dr 2 losse cells van 2400mAh aan hangt? :P Snap je wat ik bedoel?

nee oke maar wel als je 12 cellen 2400 mah doet
en jij gooit er twee laders aan
dus die vragen 4 amp ten samen tijdens het werken.
en dan heb je nog accus er aan ziten.
dus hou je niet veel over

Hoe bedoel je nou precies? Vreten die laders op zichzelf al 2 ampere? Lijkt me een beetje extreem. :P

Verzendkosten bij Bichler? ACW is maar 2,20 euro....
En zolang er aan beide laders tegelijk geen pakketten van een paar duizend mA hangen dan gaat het best op die 8 amp voeding hoor.....

De verzendkosten bij bichler zijn 8 euro. Dus die van bichler kost inclusief verzendkosten 67 euro. Nog altijd meer dan n tientje goedkoper dan ACW. ;)

En daar heb je weer zoiets. :P Niet over amp praten maar over watts. Als ik aan iedere lader 2 celletjes knoop van 3000mAh. Dan is er nog niks aan de hand hoor. :P

de laders trekken inderdaad meestal per lader 2 amp
het aantal watts weet ik niet maar aangezien ze ook werken op 12 volt moet je het zelf wel kunen berekenen

Zo, 24watt voor de lader alleen, dat wist ik niet. :( Ik dacht dat dat beetje electronica niet zoveel nodig had. Toch maar eventjes sparen voor een 10A voeding dan.

Freakazoid bedankt voor de pdf van de lader,
ps leuke site
greoten john

Back