X-plane silverlit (Hij doet niks meer)

• Topicstarter Topicstarter bahosa12
  • Startdatum Startdatum
B

bahosa12

Guest
Hallo Leden,

Ik heb een X-plane na een keer gevlogen te hebben was ik helemaal blij, todat de proppeler als maar door ging draaien, eenmaal op de grond ik hem tot stoppen zetten! sindsdien is de motor dood, en nuu doet het hele vliegtuig het niet meer :( iemand een idee?

Ps: accu, afstandbediening helemaal vol en opgeladen.

Help!

gr Jonathan

todat de proppeler als maar door ging draaien, eenmaal op de grond ik hem tot stoppen zetten! sindsdien is de motor dood, en nuu doet het hele vliegtuig het niet meer :( iemand een idee?

Ps: accu, afstandbediening helemaal vol en opgeladen.

Help!

gr Jonathan

De vraag is hoe heb je proppeler gestopt? Ik neem aan via het uitknopje op het vliegtuig zelf? Als je de prop hebt vastgehouden om hem op die manier te stoppen dan zou de motor wel is doorgebrand kunnen zijn.

Wellicht zit er nog garantie op en kun je hem probleemloos omruilen bij de winkel? Ik heb na een aantal vluchten ook een keer een defecte ontvanger gehad in mijn x-twin, werd zo voor mij omgeruild in de winkel.

Succes ;)

Hmm Bedankt voor de Tip, hij is idd waarsch. doorgebrand :(( ik heb de doos van het vliegtuig niet meer in mijn bezit en ik denk dat dit een probleem is met de garantie!!

nieuwe update:

Hij doet nu niks meer via de Controller, doormiddel van een metaaltje kan ik kortsluiting maken op het printplaatje en dan kan de motor nog wel draaien en beweegt alles nog wel, nu weet ik het helemaal niet meer..

Hmm Bedankt voor de Tip, hij is idd waarsch. doorgebrand ( ik heb de doos van het vliegtuig niet meer in mijn bezit en ik denk dat dit een probleem is met de garantie!!

Gewoon je garantie claimen. Ik de de doos van mijn 90 cm LCD tv ook niet meer, maar als ik stuk gaat heb ik gewoon recht op garantie hoor ;) Als ik alle dozen moet bewaren die ik ooit bij een product gekocht heb dan.... pfff moet er niet aan denken :D

Mochten ze moeilijk doen gewoon doorzeiken, durf ik te wedden dat je echt wel een nieuwe krijgt, of dat ze hem op zijn minst opsturen naar de leverancier.

Succes!

Gewoon je garantie claimen. Ik de de doos van mijn 90 cm LCD tv ook niet meer, maar als ik stuk gaat heb ik gewoon recht op garantie hoor ;) Als ik alle dozen moet bewaren die ik ooit bij een product gekocht heb dan.... pfff moet er niet aan denken :D

Idd... je hebt garantie op het product, niet het product inclusief de doos...

Super! ik ga morgen naar de Winkel en ze eten hem maar op ofzo! als ik mijn geld maar trug krijg, of een nieuwe! ben ik weer tevreden.. jullie horen het wel

Mvrg,

Jonathan

Ha!

Ik kan hem inruilen, maar de X-plane hebben ze niet meer, wel de Gyrotor en nog wat andere silverlit modellen :S.. welke ik moet nemen weet ik zo even niet!

iemand advies?

X-twin, Picooz, Gyrotor, X-twinjet

Ze zijn allemaal leuk en goed bestuurbaar..
De vraag is, welke hebben ze allemaal?
Ikzelf ben zeer tevreden van de X-twin.

Piet

Ha!

Ik kan hem inruilen, maar de X-plane hebben ze niet meer, wel de Gyrotor en nog wat andere silverlit modellen :S.. welke ik moet nemen weet ik zo even niet!

iemand advies?

Hmm heb zelf alleen ervaring met de X-Twin en X-plane van Silverlit. Ik vond de X-plane persoonlijk de leukste omdat die gewoon groter is en 3 kanaals te vliegen is ipv de 2 kanaals andere vliegtuigen van Silverlit.

Het is inderdaad maar net wat je zelf wilt. Wil je iets wat makkelijk vliegt, dan kan je gerust een andere nemen. Wil je iets wat lijkt op het "echte" modelvliegen, dan zou ik gewoon wachten op een nieuwe X-plane en die laten bestellen.

Hmm thnx voor de tips, het is de Gyrotor geworden, moeilijk manouvreren maar eidenlijk is het nu goed, alleen de neus nog verzwaren en oefenen :D

Back