X-ray m18 rijders gezocht!

Afgelopen vrijdag hebben de eerste competitie bij Orion modelbouw in Maarssen afgerond. Deze competitie is door en voor rijders opgesteld. Weinig regels, gezelligheid staat bovenaan. Het enige wat je nodig hebt is een standaard X-ray M18. Hoewel het altijd gezellig is, zou het leuk zijn als er nog meer rijders zich aanmelden. Meer zielen is meer vreugde. Beginners en ervaren rijders rijden mee. Dus, laat zien wat je met de M18 kan!!!

Voor meer informatie kan je mij even mailen.

Startdatum: 10 november 2006
Elke vrijdagavond, 9 wedstrijden. 3 wedstrijden mag je schrappen.

PICT8003.jpg

PICT8013.jpg

PICT7997.jpg

Msh

Mish,

Ik moet nog even een (snel)lader aanschaffen. Wordt er op een avond 9 heats gereden of 3 avonden 3 heats? Hoe laat begint het en wat zijn de kosten? Ik heb wel interesse. Weet niet of ik 10 november red, anders kom ik stiekem eerst een avondje kijken.

Heee,
Je bent van harte welkom. Het zal best wel een stukje rijden zijn. Wij starten 10 november, maar aankomende vrijdag zijn wij er ook wel hoor. Er worden 3 heats op een avond gereden. De wedstrijden starten om 7:45, 8:45 en 9:45 uur.

Vanaf 19:00 uur kan er gekwalificeerd worden. Na de eerste wedstrijd begint automatisch het kwalificeren voor de 2e wedstrijd. Ook als je laatste start maakt dat niet zo heel veel uit hoor...

Mocht je het niet redden om 19:45 uur, kan je de volgende heat gewoon meedoen. Je haalt dan geen punten de eerste heat...

De kosten vallen wel mee. Voor de wedstrijden hoef je niks te betalen. Voor de baan betaal je slechts 2,50. Afgelopen jaar was een jaarcontributie 65 euro, daar heeft de eigenaar een rondetelsysteem van gekocht. De eigenaar heeft wel een leentransponder, volgens mij een systeem van Kyosho. Transponder kost... ik geloof 40 euro ofzo. Ik weet nog wel een zgan. te koop voor een stukje minder..

http://mariosrcmodels.com/forum/viewtopic.php?t=528

Wellicht spreken we elkaar.. :D

Gr. Msh

Maarssen is zo'n 40 minuten rijden (op voorwaarde dat je niet al bij Amstelveen vast staat in de file :evil:). Dus ik denk dat dat wat krapjes gaat worden, maar ik kom wel even kijken. Is ook leuk. :wink:

Ik heb wel een AMBrc transponder in bestelling staan, die gebruiken ze hier op de baan. Maar die zal vast niet werken. :( E zo goed ben ik niet. Vanmiddag voor het eerst wat rondjes gereden en meer op de buizen langs de baan gereden dan op de baan zelf. :lol:

-edit-
Zoals je op het X-Ray forum aangaf dus niet voor M18T en M18MT? Wel met onroad bandjes, dat dan weer wel.

Binnenkort zullen wij (BMC Groepje) uit Klazienaveen ook met onze Xray's langskomen om bij jullie te rijden. We hebben er zin in, bijna alle onderdelen binnen. :wink:

See you on Track.

Gr Koos

Back