R
-Robbin-
Guest
Hallo iedereen. 
Nadat ik vanmiddag, na lange tijd, weer even gevlogen had met mijn X-Twin merkte ik dat hij veel, veel minder presteerde dan normaal. Ik heb dus even m'n Twin uit elkaar gehaald voor een closer look en een testopstelling gemaakt. Nadat ik alles goed opgesteld had maar eventjes 't gas aanzetten; een kringeltje rook uit de regelaar was het laatste teken van leven.
Nu heb ik alle bruikbare onderdelen eraf gehaald in verband met een eventuele samenvoeging van twee Twins. Maar nu zit ik nog met de accu. Kan ik hiervan gewoon de draadjes doorsnijden en de accu voor een bepaalde tijd opzij leggen, kan ik hem eventueel aan een andere accu aansluiten of moet ik hem gewoon in de chemobox doen?
Alvast bedankt!
Robbin

Nadat ik vanmiddag, na lange tijd, weer even gevlogen had met mijn X-Twin merkte ik dat hij veel, veel minder presteerde dan normaal. Ik heb dus even m'n Twin uit elkaar gehaald voor een closer look en een testopstelling gemaakt. Nadat ik alles goed opgesteld had maar eventjes 't gas aanzetten; een kringeltje rook uit de regelaar was het laatste teken van leven.
Nu heb ik alle bruikbare onderdelen eraf gehaald in verband met een eventuele samenvoeging van twee Twins. Maar nu zit ik nog met de accu. Kan ik hiervan gewoon de draadjes doorsnijden en de accu voor een bepaalde tijd opzij leggen, kan ik hem eventueel aan een andere accu aansluiten of moet ik hem gewoon in de chemobox doen?
Alvast bedankt!

Robbin