x-twin probleempje

• Topicstarter Topicstarter hyperspeed
  • Startdatum Startdatum
H

hyperspeed

Guest
hallo

ik heb een x-twin ik vlieg er niet zo heel veel meer mee om dat het te hard waait maar als ik hem oplaad gaat dat groene lmpje op de zender niet meer branden dus volgismij laad hij ook niet meer op en mijn vriend heb het ook met zijn air lifter

wet iemand het probleem

bedankt

Heb ik ook gehad. Dan zijn je batterijen in je zender te zwak en laad hij niet op. Batterijen opladen of vervangen en hij gaat weer als een speer.

Het laad-circuit van de zender is eigenlijk niet geschikt voor oplaadbare batterijen .... deze geven net iets te weinig voltage om het de lader te laten werken ..... "vers" geladen NiMH cellen geven het laden soms al na één of twee keer op .... :-( ..... terwijl je met "echte" (Alkaline) batterijen "eindeloos" kunt laden .....

die silverlit_toestellen zijn gewoon zever? echt niks waard.
ik en mijn broer hebben zelf ieder een x_twin en ieder een airlifter gehad en die zijn uit hun eigen kapot gegaan.
mijn x-twin had een kapotte motor en mijn airlifter besloot gewoon om niet meer te werken na een 2-tal weken niet meer gevlogen te hebben. dus een goede raad is dat je je geld beter niet wegsmijt aan zo'n prullen.

mvg sven & l4nc3r

Back