X-twin "proportionele besturing"

Op de site van Ufo Shop zag ik een schakeling die je in de zender kunt bouwen. Daardoor zijn alle functies proportioneel te regelen. Zo zijn de motoren in 16 stappen aan te sturen. Ook bij gas dicht. Er kan dan dus gestuurd worden tijden glijvlucht mbv een beetje gas links of rechts.
Wie gaat deze uitbreiding bestellen??
Zo ja, zou diegen er ook 1 voor mij (en anderen ) willen bestellen?????
(tegen vooruitbetaling) Ik heb niet zoveel ervaring met bestellen in buitebland en heb ook geen creditcard.
Ook zoek ik bestellers voor X-Ufo onderdeeltjes.

Ik ben benieuwd.
Groeten
Arie
http://www.xufo-shop.de/sess/utn;js...7a0/shopdata/article_images/xufo-xtwin-fb.jpg

Hi Arie,

Genoemde mod wordt komende maand leverbaar en kan alleen ingebouwd worden in de zender van de X-Ufo (welke wij dus wel hebben) maar NIET in een X-Twin zender...
Als het hobbypotje weer vol is en de boel daadwerkelijk leverbaar is wil ik wel samen bestellen, ook de nieuwe X-Twin modellen zijn dan daar leverbaar :D

Peter

Adresje in Nederland voor onderdelen:
www.x-flyingclub.nl

Hallo Peter.

Dan kun je dus met de X-ufo zender de UFO en de Twin besturen???
Een X-UFO komt er aan ondanks de wisselende kommentaren op dit forum. Ik wil het toch zelf meemaken. Lijkt me een apart ding.

Ik hoop dat je een berichtje plaatst als je gaat betellen?? Gaat overigens ook op voor andere reserve delen van de UFO of Twin. Is er overigens een los accutje voor de Twin leverbaar (om uit te wisselen voor langere vliegtijden??

Bedankt voor de reaktie.
Arie

Back