x-twin wie helpt met probleem

• Topicstarter Topicstarter timpie
  • Startdatum Startdatum
T

timpie

Guest
hoi ik heb sinds vandaag ook een x-twin alleen hij wil niet echt hoog hij blijft een beetje op 1,50m hangen en hij stuurt ook niet lekker naar links gaat hij heel goed(mooi spiraaltje naar beneden) maar als ik naar rechts wil doet hij niet echt veel heel traag maar wat kan ik er aan doen om hem hoger de lucht iin te krijgen en beter naar rechts te laten sturen

gr.timothy

ik denk dat ik het weet zag net dat er alu stikertjes bij zaten dus die er even opgeplakt net naar buiten kon nog net wat zien door de straatlantaarn
alleen was het iet zo´n suces ben 5 minuten aan het vliegen (ging nu wel hoog) k*t in de dakgoot even vlug vishengel gekapt uitgeschoven en eraf gewipt zal het richtingroer ook even bijstellen dan zal hij ook wel weer goed sturen dus

net weer gevlogen maar hij komt echt niet hoog nou maar 80 cm en dan stort hij al weer neer met volgas ik snap er niks van ook even t roer omhoog gezet maar nog niks dan blijft hij een beetje hangen hoe kan dat
is mijn motortje kapot ofzo

mischien kun je hem nog ruilen.
het lijkt een beetje of de batterij niet genoeg power heeft.
zo vloog mijn x-twin ook namelijk
maar dan de laatste 3 - 4 minuten

hoe lang vliegt hij op een volle accu ??

wordmasters zei:
mischien kun je hem nog ruilen.
het lijkt een beetje of de batterij niet genoeg power heeft.
zo vloog mijn x-twin ook namelijk
maar dan de laatste 3 - 4 minuten

hoe lang vliegt hij op een volle accu ??
ongeveer 10 tot 15 minuten

Hmm, die van mij vliegt zo'n 30 a 40 minuten
Dan zal het wel met de batterij te maken hebben
Misschien toch even inruilen :?: zoals Wordmasters al zei :wink:

Off-Road Racer zei:
Hmm, die van mij vliegt zo'n 30 a 40 minuten
Dan zal het wel met de batterij te maken hebben
Misschien toch even inruilen :?: zoals Wordmasters al zei :wink:
zal is kijken mischien heeft m,e pa vanaafond nog even tijd als intertoys nog open is anders word het morgen want ik kom ook niet hoog als die vol is kan ik tot de dakgoot komen (gister zelf getest met de vishengel eruit gehaalt) en dan blijft hij zo op 80 cm sukelen en dan pats licht ie op de grond dus ik hoop det papa vanaaf nog even tijd heeft.
en hopen dat ze daar niet moeilijk doen bij intertoys.dat ze zeggen oke hier heb je een nieuwe veel plezier bonnetje heb ik nog du8s

10 - 15 min is normaal. meer dan 20 min is heeeeel veel, dat haalt haast geen x-twin. Dat is een nieuwere versie toch?

Tadango zei:
10 - 15 min is normaal. meer dan 20 min is heeeeel veel, dat haalt haast geen x-twin. Dat is een nieuwere versie toch?
maar mijn x twin komt ook niet hoog net 80 cm ofzo op het begin komt hij even hoog maar dan

zullen ze er een probleem van maken als ik dat boekje met die instrukties er niet bij heb ben ik namelijk kwijt de rest heb ik wel nog allemaal bon ook dus ik heb net even een mailtje gestuurd naar intertoys of dat kan

roberco zei:
maak je toch wel genoeg snelheid want het lijkt alsof je hem overtrekt
ik heb alles geprobeert volgas rustig opbouwen maar hij komt niet hoog dus even wachten tot ik mail van intertoys trug heb en dan hopen dat ik een nieuwe uit mag zoeken

het zal mij benieuwen of je ooit een mailtje terug krijgt. je kunt veel sneller ff naar winkel die winkel teruggaan.

succes met vissen :wink:

pinty zei:
het zal mij benieuwen of je ooit een mailtje terug krijgt. je kunt veel sneller even naar winkel die winkel teruggaan.

succes met vissen :wink:
k*t zegt mijn moeder net dat ze het bonnetje weg heeft gegooit zullen ze hem evengoed ruilen denk je heb hem gister daar gekocht gr.timothy

Back