T
timpie
Guest
hoi ik heb sinds vandaag ook een x-twin alleen hij wil niet echt hoog hij blijft een beetje op 1,50m hangen en hij stuurt ook niet lekker naar links gaat hij heel goed(mooi spiraaltje naar beneden) maar als ik naar rechts wil doet hij niet echt veel heel traag maar wat kan ik er aan doen om hem hoger de lucht iin te krijgen en beter naar rechts te laten sturen
gr.timothy
ik denk dat ik het weet zag net dat er alu stikertjes bij zaten dus die er even opgeplakt net naar buiten kon nog net wat zien door de straatlantaarn
alleen was het iet zo´n suces ben 5 minuten aan het vliegen (ging nu wel hoog) k*t in de dakgoot even vlug vishengel gekapt uitgeschoven en eraf gewipt zal het richtingroer ook even bijstellen dan zal hij ook wel weer goed sturen dus
gr.timothy
ik denk dat ik het weet zag net dat er alu stikertjes bij zaten dus die er even opgeplakt net naar buiten kon nog net wat zien door de straatlantaarn
alleen was het iet zo´n suces ben 5 minuten aan het vliegen (ging nu wel hoog) k*t in de dakgoot even vlug vishengel gekapt uitgeschoven en eraf gewipt zal het richtingroer ook even bijstellen dan zal hij ook wel weer goed sturen dus