X-twin

• Topicstarter Topicstarter mitch-L
  • Startdatum Startdatum
M

mitch-L

Guest
Een vriend van mij wil de X-twin kopen, maar hij wil er mee stunten(heeft al enige vliegervaring) Hij wil de X-twin ombouwen met rolroeren, hij beweert dat je dan ook om je as kan draaien enzo.
Hij vond dat ik um ook moest kopen maar natuurlijk vroeg ik eerst even advies.
Wat vinden jullie van dat idee???
K hoor het graag

Grtz Mitch

niks...

wordt te zwaar, heeft denk ik weinig nut, want denk maar eens aan de servo's, die zijn al te zwaar, laat staan ontvanger en kristal ed.

jesse

Das waar ja,
Maar als je je roer dan verzet naar de rolroeren helpt dat dan niet???? dan kun je toch gewoon kantelen en richtingsroer omhoog gooien of niet?
Naja ik hoor het wel

Grtz Mitch

Hoi,
Mocht je al een servo willen inbouwen, dan zit je gelijk vast aan een seperate ontvanger en dus een heel nieuw systeem. Denk daarbij aan een leuke micro mag set.. En wat dat kost.. Dat zou ik maar eens opzoeken ;)

Dus nee, ombouwen met servo's volgens mij heeft nog niemand dat op het forum gedaan.

Succes!

Dan is hij de eerste:D
Maar 'k help wel mee (je hoort het nog wel als het gelukt is)
En als het met zijn X-twin fout gaat koop ik er zelf geen:P
Of wel...... Ik mag tot 70 euries gaan om te oefenen want ben met 2 dekker bezig dus hebben jullie nog goeie adviezen??

hoor ut wel

Grtz mitch

mitch-L zei:
Maar als je je roer dan verzet naar de rolroeren helpt dat dan niet???? dan kun je toch gewoon kantelen en richtingsroer omhoog gooien of niet?
Naja ik hoor het wel

Grtz Mitch

Er zit geen roer op je stuurt doormiddel van 2 motortjes waar van er 1 sneller of minder snel gaat draaien.

Hoi,
Voor 70 euro kom je nergens..
Kun je geen besturings set voor kopen die zulke kleine toestellen kan aansturen.

Toch wens ik je succes.. je zou de 1e zijn...

Haha daar gaat mijn mentaliteit :P
Neej ik heb het gezien met die motoren , dan gaat er 1 harder dan de andere maar hij hefet um toch gesloopt dus......... we zien wel:P
Maar op een site uhmm....... vergeten:S maar daar krijg je ook een motor voor maar 20 euro dus :lol: ik heb nog hoop
naja grtz
mitch

dat heeft egt geen zin dat ombouwen ten eerste het lukt je nooit en je bent op het einde nog duurde uit dan een klein beginners vliegtuigje bij www.kadoshop.nl of ook een hele goed voor beginners onder ons www1.nl2.conrad.com en daar vindt je voor 50 euro al een vliegtuigje wat meer kan dan de x-twin want ik heb zelf de x-twin ook en ben nu overgestapt naar de windspirit stukke beter maar mijn hoofdhobby is raketbouw

dan moet je volgens mij ook niet vragen wat vorr vliegtuigje dat is...

Als je dan toch meer wilt dan de x-twin, neem dan de X-plane, deze is al standaard 4 kanaals, beetje meer power geven en je trekt hem over de kop, heb hem woensdag besteld en had hem vrijdag in huis, vliegt prima

Gekocht voor slechts 75 euro op www.x-flyingclub.nl

antonie heb ik al naar gekeken maar heb nu de cessna van conrad,
en inderdaad mensen hij is naar de filestijnen! maarja was toch niet mijn geld :P
naja bedankt voor de explosieve reacties nog :wink:

Grtz mitch

Back