X-twin

• Topicstarter Topicstarter Switch
  • Startdatum Startdatum
S

Switch

Guest
hallo ik heb een vraag, heeft iemand een plaatje of foto van de binnenkant(elektronica) van een x-twin, of kan iemand hieraan komen.
Mijn x-twin is namelijk overgereden door een bus en auto :oops: en dr is nu een draadje los. Verder is alles nog in orde btw wat maar bewijst hoe sterk dat materiaal is!

Mee eens.

@fbk, Kun jij een nieuwe draad starten, met in de 1e post een samenvatting van de belangrijkste punten, (fotos ed/) zoals ze dat ook op tweakers doen?

Daarna sluit ik de andere :wink:

ik weet wel dat hij het nog doet ik ben alleen de plaatsen van die draadjes vergeten
en op die link kon ik het ook niet vinden... duurde lang om alle 110 pag te zien:P..

ik heb die van mij opengemaakt, kan wel aan een foto komen hoe de draadjes van de motor en de accu vast zitten.
heeft een vriend voor me gemaakt, voor het geval dat ik hem kapot zou maken bij het verbouwen ;)
zit nu in de dizzy chick.
ik zal ze voor je opzoeken, even geduld aub....

ik heb alles er al uit, dus heb geen foto van hoe de accu zat en zo.
alleen hoe de draadjes op het printje zitten.

laat maar zitten.. het is veel te preciesi werk om te solderen:P en ikheb net een nieuwe.. hopelijk blijven bussen uit de weg..

oke, maar mij is het gelukt hoor ;)
bij mij was de accu los, is helemaal niet moeilijk als je een kleine soldeerbout hebt.

idd zonde ik heb ook eens de hele zooi van de print gehad en alles er weer opgekregen. gewoon een klein soldeerboutje was bij mij voldoende en ik heb haast geen soldeerervaring

ik hoorde dat jullie het x-twin topic willen samenvatten en dan weghalen?
ik zou even een topic starten.
de taken verdelen, dat een paar mensen elk 20 doen ofzo ,licht er aan hoeveel er mee doen.
en dan rapporteren wat er belangrijk is, een iemand zoek de samenvatting uit, en maakt er een bericht van.
dan verwijder je de 2 oude

Nee niet weg halen... op slot gooien.
Degene die een nieuw topic wil starten is dan wel verplicht even een goede samenvatting te maken van de vorige draad (zoals propper ook van het lange hydroplane draadje gedaan heeft). Als deze samenvatting er is word de andere draad op slot gedaan.

dat was dus mijn idee, om met een boel mensen een paar pagina's te doen, dan is het niet zo veel werk.

Gewoon een lijstje van "Do's & Donts" opmaken. :P Met plaatjes die dan allemaal op 1 host gezet worden zodat ze niet zomaar uit gaan vallen als et draadje ouder wordt.

Even opdelen in pagina 1~25, 26~50, 51~75, 76~100, en de rest.

Ik bied me aan voor n stuk.

er zullen toch wel iets meer dan 5 mensen willen helpen hoop ik?

Niek,

Het komt er echt niet van om een samenvatting van de oude draad te maken.
Misschien over 4 jaar, dan ga ik met pensioen :lol: , dan heb ik meer tijd..................
Mijn voorstel, sluit de oude draaaaaaaaaaad, deze dus:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=24371,
die wordt echt te lang, niet weggooien natuurlijk, maar gewoon op slot. We zien wel hoe het zich verder ontwikkelt. Er zijn volgens mij voldoende nieuwe draadjes over de x-twin, een nieuwe hoeft niet gestart te worden, dat komt vanzelf in orde denk ik, bv. deze? Als iemand wil refereren aan de oude X-twin draad, dan kan hij gewoon de oude url erbij zetten, dat werkt natuurlijk altijd.
Maar doorgaan met de oude draad en die steeds maar langer en langer te maken, zou ik niet doen, hij wordt TE lang, de server lijkt hier problemen mee te krijgen :(

Het hoeft toch geen heel lang verhaal te worden ? gewoon kort samenvatten wat er zoal in die draad besproken is en op slot ermee :)
Die draad blijft gewoon bestaan dus voor iedereen toegankelijk.

Back