x-ufo beginners informatie

• Topicstarter Topicstarter vliegje
  • Startdatum Startdatum
V

vliegje

Guest
hallo allemaal

ik wil graag ervaringen delen over de x-ufo
van silverlit.
ik heb al een goede site: http://fly.to/xufo
daar staat de simulator voor de x-ufo en een
nederlandse instructiefilm bij downloads

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Voor mij tot nu toe de slechtste aankoop die ik ooit gedaan heb..

Heeft een weekje rond gezweeft hier, echt sturen vond ik et niet, en na die week wassie dus ook gewoon al kapot...

Et beste wat je kunt doen, is wachten tot ze ze gaan maken met electronische gyro's, of er wat meer tijd en geld in steken, en zelf een maken met stevige motoren. (Op RCgroups staan al veel ontwerpen)

Freakazoid zei:

Heeft een weekje rond gezweeft hier, echt sturen vond ik et niet, en na die week wassie dus ook gewoon al kapot...

Et beste wat je kunt doen, is wachten tot ze ze gaan maken met electronische gyro's, of er wat meer tijd en geld in steken, en zelf een maken met stevige motoren. (Op RCgroups staan al veel ontwerpen)

ow ik geloof het haast niet!
mijn vriend heeft hem ook gekocht
hij heeft hem nu een maand
maar hij vlieg perfect
ik weet niet wat je ermee hebt gedaan maar
volgens mij iets wat niet goed is :lol: :lol:

Freakazoid zei:

ow ik geloof het haast niet!
mijn vriend heeft hem ook gekocht
hij heeft hem nu een maand
maar hij vlieg perfect
ik weet niet wat je ermee hebt gedaan maar
volgens mij iets wat niet goed is :lol: :lol:

Ik heb dr gewoon mee gepoogt te vliegen, Dat ging even goed, maar et ding werdt steeds eigenwijzer.

Mischien dat een handige harry em zo weer vliegend heeft hoor, maar mij lukt et dus niet.

Back