X-UFO X3D of iets wat er oplijkt

Hey mensen ik heb een x-ufo liggen maar ik wil deze modden met een x3d gyro of iets wat erop lijkt.
Nu mijn vraag waar en wat moet ik kopen, ik heb al regelmatig op de duitse site gekeken maar ik heb geen idee wat ik allemaal moet hebben wil alleen de gyro mod voorlopig, later ga ik wel uitbreiden met motoren en frame.

Ik weet dat er een vervanger is van de x3d maar volgens mij is deze ook meteen 3x zoduur. liever wil ik gewoon de x3d zelf kopen. heeft er iemand nog wat liggen en wilt u het verkopen, dan wil ik het wel overnemen. anders kan iemand mij de links geven wat voor gyro ik moet kopen.
Is die duitse site de enige die dit allemaal verkoopt want mijn duits is waardeloos en snap er allemaal niets van !
Iedereen BVD

Mvgr

mijn duits is ook echt niet zo goed, ooit al gedacht aan "google translate"
Hiermee kan je teksten vertalen en kan je al wat meelezen :-)

mijn duits is ook echt niet zo goed, ooit al gedacht aan "google translate"
Hiermee kan je teksten vertalen en kan je al wat meelezen :-)

Nou heb het ff geprobeert en snap er iets meer van! ( bedankt )
Even over die X3d, is deze niet meer verkrijgbaar ????
Moet ik nu verplicht een X3d fun + Xbase aanschaffen ? dit samen is alweer 300 euro terwijl de X3d op 179 zat geloof ik.
Er moet toch wel ergens op de wereld een winkel zijn die ook x-ufo onderdelen verkoopt ? kan me niet in denken dat die duitsers de enige zijn!

En zijn er mensen die er onderdelen zoals een X3d hebben aub pm!

Bvd

Ik heb zelf ook zo'n ding en er toen 2 lipo's en een X-3D bij gekocht.
Vliegt echt perfect daarmee.

De X-3D is niet meer te krijgen jammer genoeg.
Je moet dus inderdaad een X-Base met X-3D funpilot moeten kopen.
Of even ebay/marktplaats afstruinen.

De X-Ufo is al een tijd uit produktie, je zult er dus steeds minder voor gaan vinden.

Ik heb zelf ook zo'n ding en er toen 2 lipo's en een X-3D bij gekocht.
Vliegt echt perfect daarmee.

De X-3D is niet meer te krijgen jammer genoeg.
Je moet dus inderdaad een X-Base met X-3D funpilot moeten kopen.
Of even ebay/marktplaats afstruinen.

De X-Ufo is al een tijd uit produktie, je zult er dus steeds minder voor gaan vinden.

Ja das inderdaad behoorlijk jammer!
Ik heb marktplaats al afgestruint en ebay eigenlijk ook maar ik denk dat ik wat fout doe bij ebay ofzo want hij vind maar 4 of 5 x X-ufo :S en X3d helemaal niet

x 3d kreisel

Hoi,

Normaal heb je enkel het volgende nodig
X-3D elektronischer Kreisel, CHF 249.90 - XUFO Shop Schweiz
en dan nog het verbindingskabeltje
X-3D Anschlusskabel für Chinaboard - Artikeldetailansicht - .: XUFO-SHOP :. Ihr Spezialist für Silverlit X-UFO
eerste staat nog in stock -- tweede niet, maar zou zeggen , download de manual Software/Anleitungen - Ascending Technologies GmbH voor de x3d gyro en je ziet perfect welk slot je via dat kabeltje moet verbinden naar de print ( is maar 1 kabeltje trouwens)

Heb er zelf zo een en vliegt prachtig!
Succes!!
Birdy

Hoi,

Normaal heb je enkel het volgende nodig
X-3D elektronischer Kreisel, CHF 249.90 - XUFO Shop Schweiz
en dan nog het verbindingskabeltje
X-3D Anschlusskabel für Chinaboard - Artikeldetailansicht - .: XUFO-SHOP :. Ihr Spezialist für Silverlit X-UFO
eerste staat nog in stock -- tweede niet, maar zou zeggen , download de manual Software/Anleitungen - Ascending Technologies GmbH voor de x3d gyro en je ziet perfect welk slot je via dat kabeltje moet verbinden naar de print ( is maar 1 kabeltje trouwens)

Heb er zelf zo een en vliegt prachtig!
Succes!!
Birdy

Dat is de normale X3d ? ik dacht deze niet meer te verkrijgen waren!
Als ik kijk op de .de versie van de site staat er dat ie niet meer bestelbaar is !

waar halen jullie je onderdelen allemaal vandaan? Er moet toch wat anders zijn ook! Als 1 van jullie een fun pilot kopen wil ik de x3d wel voor een goed bedrag overnemen!

Hallo,
wel goed opletten, idd de ene winkel is de duitse, de andere een zwitserse (ch )
normaal uit stock = kleur rood
nu staat de kleur op "laag stock aantal" --> vermoed dat je maar 1tje nodig hebt:°))

Nog een tip, als je beetje handig bent met je zender en je hebt het geluk dat je op 35Mhz zit dan plug je gewoon een 35mhz crystal in en kan je perfect vliegen met je eigen zender met alle mixfuncties op de koop toe (ik zelf vlieg dus met mijn mx 22 om de x3d te vliegen) tis een beetje zoekwerk maar valt wel mee (zorg gewoon dat je de props er afhaalt om te testen, wel nummeren zodat je weet welke prop waar gaat)

dit is een nachtvlucht met de X3D EN SWIFT
Home made UFO's on Vimeo

ENJOY
en happy landings he mannen!!!!!!
ciaoo

Oke Bedankt!
Ik dacht dat de duitse en zwitserse de zelfde waren!
Ik zal eens gaan kijken daar !

Alvast fijne jaarwisseling en ik hoop dat ik mn ufo es kan opbouwen in 2010 hehe!!!

GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN!

Edit: Ik probeer net iets te bestellen bij die shop...pfff word er kriegelig van!

Laatst bewerkt:
als er iemand hier is die zijn x3d kwijt wil pm me even ik betaal er goedvoor! X-frame of andere x onderdelen welkom! Laat maar weten!

Back